کد خبر: 247210
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۸
رضا خواجه نائینی

معاون وزارت امور اقتصادی و دارایی در حاشیه میز خدمت دستگاه‌های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان البرز مستقر در اداره کل امور اقتصادی و دارایی البرز گفت: راه‌اندازی گمرک تخصصی قطعات خودرو و تعیین‌تکلیف بدهی‌ها و مطالبات شرکت‌های تولیدی و صنعتی البرز دو خواسته صنعتگران این استان است.

رضا خواجه‌نائینی تصریح کرد: دو مطالبه مهم گمرکی و اقتصادی پیشنهادی این استان پس از بررسی توسط کارشناسان برای تصویب در دومین سفر رئیس‌جمهور به البرز ارائه شد.
وی ادامه داد: به همین دلیل از اداره کل امور مالیاتی استان البرز خواسته شد تا تعیین‌تکلیف موضوع یا تهاتر بدهی‌های مالیاتی و مطالبات شرکت‌ها و دولت، از دریافت مالیات از شرکت‌های این استان خودداری کند.
خواجه‌نائینی با بیان اینکه حوزه وزارت اقتصاد در سفر نخست رئیس‌جمهور هیچ مصوبه موظفی در البرز نداشت، ادامه داد: در دور دوم سفر رئیس‌جمهور این دو مطالبه مطرح خواهد شد. معاون توسعه مدیریت و منابع با اشاره به استقرار دستگاه های تابعه وزارت اقتصاد در ستاد ارتباطات مردمی مذکور در محل اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان البرز به مناسب سفر رئیس‌جمهور به این استان افزود: طی دو روز آینده مشکلات مختلف در حوزه‌های امور مالیاتی، بیمه‌ای، گمرکی، بانکی و اقتصادی مراکز تولیدی، اقتصادی و مردم البرز و مشکلات بین‌سازمانی این وزارتخانه در حوزه البرز بررسی می‌شود. وی تاکید کرد: شناسایی نیازها و مشکلات مردم در حوزه امور اقتصادی و دارایی یکی از مهم‌ترین اهداف استقرار میز خدمت در البرز است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =