Hyundai XTeer EVF

شرکت نفت کره‌جنوبی یعنی «اچ‌دی هیوندای اویل‌بانک»  (HD Hyundai Oilbank) تحت مدیریت جو یانگ مین، با عرضه برند جدید هیوندای اکستر ای‌وی‌اف (Hyundai XTeer EVF) قدم بزرگی در ورود به بازار روانکار خودروهای برقی گذاشت.

سری جدید هیوندای XTeer EVF شامل دو نوع محصول است. روانکارهای سطح بالا یا «Top-Tier» برای کاربری بین‌المللی در تمام خودروهای الکتریکی داخلی صادر و برای برندهای کره‌جنوبی طراحی شده است، در حالی که نوع میانه یا « Mid-Tier» به طور خاص برای مدل‌های خاص ازجمله تسلا ارائه می‌شود.

این محصولات برای مطابقت با مشخصات متنوع انواع خودروهای برقی طراحی شده‌اند و تعهد هیوندای به تطبیق‌پذیری و نوآوری را نشان می‌دهند.

فارغ از روانکارهای سنتی خودروهای درون‌سوز، روانکارهای هیوندای XTeer EVF برای خودروهای الکتریکی محصولی تخصصی به حساب می‌آیند. عملکرد اصلی آنها شامل خنک کردن و افزایش کارآیی باتری‌های ثانویه است.

این روانکارها برای خنک کردن سریع موتور الکتریکی و چرخ‌دنده‌های خودروهای برقی هم مورد استفاده قرار گرفته و بسیار مهم هستند؛ آنها به‌عنوان عایق برای جلوگیری از جریان غیرضروری برق در سیستم‌های درونی خودرو عمل می‌کنند و به همین دلیل برای عملکرد بهینه برقی‌ها ضروری هستند.

هیوندای اویل‌بانک، تولیدکننده روغن‌های پایه گروه دوم در کره‌جنوبی، در سرمایه‌گذاری مشترک با شل اعلام کرد محصولات هیوندای XTeer EVF این شرکت به دلیل استفاده از روغن‌های پایه سازگار با محیط‌زیست و فناوری ادتیوهای مخصوص خودروهای برقی متفاوت از سایر محصولات عرضه شده در بازار هستند.

این شرکت اعلام کرد این نوآوری‌ها نه‌تنها خواص ضداکسیداسیون را افزایش می‌دهند، بلکه به کاهش انتشار کربن نیز کمک می‌کنند و با اهداف پایداری زیست‌محیطی جهانی همسو شده‌اند.

چو هوی‌جون، رئیس بخش تجارت روانکار در بانک نفت اچ‌دی هیوندای، اهداف بلندپروازانه این شرکت را برای سال آینده بیان کرد و گفت: «هدف ما این است که در بازارهای چالش‌برانگیز خارج از کره، مانند اروپا، از طریق توسعه فناوری‌های سطح بالا، به رسمیت شناخته شویم.»

چو بر برنامه‌های این شرکت برای گسترش مستمر تنوع محصولات هیوندای XTeer EVF تاکید کرد و پیگیری فعالانه صادرات، به‌ویژه هدف قرار دادن بازار روانکار خودروهای الکتریکی را که به سرعت در حال رشد است، در اولویت اهداف این شرکت دانست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =