کد خبر: 247719
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۲
لاماری ایما

روز یکشنبه ۲۴ دی‌ماه، یازدهمین نمایندگی استاندارد لاماری در منطقه بلوار اندرزگو شهر تهران افتتاح شد.

شرکت آرین پارس موتور در راستای توسعه شبکه نمایندگی‌های خود اقدام به‌افتتاح نمایندگی کد ۲۱۰۸ در شهر تهران کرد و با آغاز فعالیت رسمی این نمایندگی، تعداد نمایندگی‌های فعال برند لاماری در کشور به ۱۱ و تعداد نمایندگی‌های شهر تهران به ۵ نمایندگی رسید.

علی موسوی‌خرم، مدیر فروش برند لاماری در این مراسم از تجهیز و افتتاح سایر نمایندگی‌های فروش لاماری و همچنین نمایندگی‌های خدمات پس از فروش این برند، طی هفته‌های آتی خبر داد.

وی در ادامه افزود: «در راستای توسعه شبکه فروش و خدمات پس از فروش این برند، نمایندگی‌های لاماری براساس استاندارد مدون و مکتوب، تا سال آینده آماده ارائه خدمات به‌مشتریان این برند در سراسر کشور خواهند بود.»

در افتتاح نمایندگی لاماری ۲۱۰۸ با مدیریت نوید پورسعید و محمد خلیلی عباس‌آبادی و به‌وسعت ۳۰۰ متر مربع در منطقه اندرزگو شهر تهران محصول لاماری ایما به‌نمایش گذاشته شد. این خودرو از یک پیشرانه ۱.۵ لیتر توربوشارژ با فناوری پاشش مستقیم سوخت (TGDI) بهره می‌برد که توان تولید قدرت ۱۹۵ اسب‌بخار و گشتاور ۲۸۵ نیوتون‌متر را دارد. نمایندگی لاماری کد ۲۱۰۸ با بهره‌گیری از نیروهای متخصص و آموزش‌دیده آماده خدمت‌رسانی به‌مشتریان برند لاماری در شهر تهران است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =