کد خبر: 248247
تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴
مهدی ضیغمی، رئیس سازمان توسعه تجارت

رئیس سازمان توسعه‌ تجارت از آغاز ویرایش خودروهای ثبت‌نامی جانبازانی که در دوره قبلی (٩ تا ١٣بهمن‌ماه) اقدام به ثبت‌نام کردند و حال قصد ویرایش دارند و همچنین آغاز ثبت‌نام جدید برای ٣٠٠٠ جانباز جامانده از دور قبلی از روز شنبه (۶اسفندماه) خبر داد.

مهدی ضیغمی ضمن اعلام این خبر گفت: این فرصت ایجادشده برای ثبت‌نام خودروهای وارداتی مختص جانبازان در وهله‌ اول با هدف ویرایش ثبت‌نام‌هایی است که جانبازان در مرحله‌ قبلی از چهارم تا نهم بهمن‌ماه در سه سطح به تفکیک درصد جانبازی متقاضیان انجام دادند و از ١٠ تا ١٣بهمن‌ماه هم فرصت ویرایش ثبت‌نام‌ها برای‌ جاماندگان در نظر گرفته شد اما از میان متقاضیان واجد شرایط، هنوز ٣٠٠٠ نفر م ثبت‌نام نکرده‌اند که برای آخرین‌بار برای این افراد هم امکان ثبت‌نام‌ از طریق سایت Janbazan.saleauto.ir فراهم شده است.

رئیس سازمان توسعه‌ تجارت بیان کرد: باتوجه به اضافه شدن تعدادی خودرو جدید به لیست خودروهای قابل‌عرضه برای جانبازان درپی درخواست‌های مکرر جانبازان نسبت‌به تغییر خودرو انتخابی مقرر شد برای آخرین بار به کلیه جانبازان اجازه داده شود در صورت تمایل خودرویش را ویرایش کنند و متقاضیانی که ثبت‌نام نکردند، ثبت درخواست خود را انجام دهند.

وی افزود: جانبازان ویژه ۷۰درصد طی دو روز اول (ششم و هفتم اسفندماه)، سایر جانبازان ۷۰درصد هشتم و نهم اسفند و جانبازان ۵۰ تا ۶۹درصد نیز ۱۰ تا ۱۲ اسفند می‌توانند به سامانه مراجعه و نسبت‌به ویرایش یا ثبت درخواست خود اقدام کنند.

رئیس سازمان توسعه تجارت، ضمن اشاره به اصلاح آیین‌نامه واردات خودرو جانبازان، اظهار کرد: منع قانونی پنج‌سال عدم فروش خودرو از آیین‌نامه حذف شده و جانبازان رأسا می‌توانند اقدام به واردات خودرو کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =