کد خبر: 248541
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۱
معاینه فنی

ایسنا: سرپرست ستاد معاینه‌ فنی خودروهای تهران از فعالیت دو مرکز معاینه‌فنی پس از افطار جهت خدمت‌رسانی به روزه‌داران خبر داد.

سیدمحمدمهدی میرزایی‌قمی ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان درخصوص تغییرات ساعت کاری مراکز در این ماه گفت: ساعت کاری مراکز با هدف خدمت‌رسانی شایسته به شهروندان و روزه‌داران در ماه پایانی سال برنامه‌ریزی شده است.

از ابتدای ماه مبارک رمضان (۲۲اسفندماه) مراکز بیهقی و شهید آبشناسان از ساعت ۷ تا۲۲، مراکز نیایش، الغدیر، دماوند، سراج، شهید چمران از ساعت ۷ تا ۱۷ و مراکز شقایق، خاوران، امام‌رضا(ع)، شهدای زمان‌آباد، بعثت، فدائیان‌اسلام، چیتگر، ابوذر، آزادی، ایران‌خودرو (۵۰۶۲) و کلیه واحدهای سیار از ساعت ۷ تا ۱۸ فعال هستند.

وی در خصوص وضعیت مراجعات به مراکز افزود: روزانه حدود ۶۳۰۰ دستگاه خودرو به مراکز مراجعه می‌کنند که باتوجه به توسعه خطوط معاینه‌فنی، افزایش ساعت کاری مراکز و همچنین مدیریت نحوه پذیرش اینترنتی و حضوری در یک‌سال اخیر، خوشبختانه درحال‌حاضر در هیچ‌کدام از مراکز صف نداریم و شهروندان در صورت سلامت خودرو می‌توانند در کمتر از نیم‌ساعت نسبت‌به دریافت معاینه‌فنی خودرو خود اقدام کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

آخرین اخبار