کد خبر: 248573
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۹
ب‌ام‌و سری 5 جدید - G60

ب‌ام‌و سری 5 یکی از محبوب‌ترین سدان‌های سایز بزرگ لوکس موفق در بازار جهانی شناخته می‌شود. تا به امروز هشت نسل از سری 5 روی خط تولید کمپانی ب‌ام‌و قرار گرفته که جدیدترین نسل آن که نسل هشتم است، روز 24 ماه می سال 2023 با کد G60 به‌جهان معرفی شد.

سری 5 نسل هشتم (G60) از نظر طراحی به‌زبان جدید طراحی باواریایی‌ها مجهز شده است که استایل اسپرت‌تر، زیباتر و مدرن‌تری نسبت به‌نسل قبلی دارد.

براساس بررسی‌ها و ارزیابی‌های موسسه یوروانکپ، اخیرا سری 5 جدید در دو نسخه بنزینی و الکتریکی موسوم به i5 به‌دریافت پنج ستاره ایمنی نائل آمده است.

براساس گفته‌های کمپانی ب‌ام‌و، سری 5 جدید به‌نسل جدید سازه شاسی آلومینیومی مجهز شده که همین امر سبب شده است به‌چنین جایگاه ایمنی بالایی دست یابد.

بر این اساس این خودرو در چهار تست ایمنی بزرگسال، ایمنی کودک، ایمنی عابرپیاده و ایمنی سیستم‌های کمکی الکترونیکی به‌ترتیب از 100 امتیاز، 89، 85، 86 و 78 امتیاز را از آنِ خود کرده است.

در بخش تست عابرپیاده نیز این خودرو به‌لطف عملکرد فوق‌العاده سیستم ترمز و سیستم فوق هوشمند کمکی رانندگی، توانسته است به‌امتیاز 86 از 100 دست پیدا کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =