کد خبر: 248993
تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۱

گیربکس اتومات که به جعبه دنده خودکار نیز معروف است، از اصلی‌ترین قطعات خودرو به شمار می‌رود که قدرت را از موتور به چرخ‌ها انتقال می‌دهد.

آموزشگاه‌های زیادی دوره گیربکس اتوماتیک را در ایران برگزار کرده‌اند که در این دوره‌ها کارآموزان با نحوه عیب‌یابی و تعمیرات انواع گیربکس تویوتا، هیوندا، مزدا و... آشنا خواهند شد. در دوره آموزشی تعمیر گیربکس اتوماتیک، علاقمندان به این رشته یاد می‌گیرند که چگونه گیربکس‌های اتوماتیک در خودروهای داخلی و خارجی را عیب‌یابی و تعمیر کنند. بعد از شرکت در دوره مذکور، کارآموزان می‌توانند به عنوان فردی متخصصص وارد بازار کار شوند و از درآمد بسیار بالایی نیز بهره‌مند شوند.

بهترین و بزرگترین آموزشگاه گیربکس اتوماتیک در ایران


در ادامه بهترین و بزرگترین آموزشگاه گیربکس اتوماتیک در ایران را به شما معرفی خواهیم نمود.

بهترین آموزشگاه گیربکس اتوماتیک در تهران

تعداد خودروهای دنده اتومات در کشور ما بسیار زیاد شده و بدین ترتیب نیاز به متخصصانی که این خودروها را تعمیر کنند به شدت احساس می‌شود.

این مسأله نشان‌دهنده بازار کار بسیار خوب تعمیرات گیربکس است. مشتریان به دلایلی همچون تعویض نشدن حالت گیربکس هنگامی که خودرو در حال حرکت است، تکان نخوردن خودرو در حالت خلاص و... از جمله مواردی هستند که نشان می‌دهند گیربکس خودروی شما با مشکل مواجه شده است.

از این رو باید برای گذراندن این دوره، بهترین آموزشگاه انتخاب شود. بهترین و بزرگترین آموزشگاه گیربکس اتوماتیک در ایران باید بتواند سرفصل‌های این دوره را مطابق با نیاز بازار کار ارائه کند. در این دوره که توسط بهترین آموزشگاه برگزار می‌شود، کارآموزان با تورک کانورتور و اجزای آن، نحوه کارکرد کلاچ و ترمز و دستگاه دیاگ گیربکس آشنا می‌شوند.

آموزشگاه گیربکس اتومات فنی برق

آموزشگاه گیربکس اتومات فنی برق با در اختیار داشتن اساتید با تجربه و توانمند یکی از بهترین و بزرگترین آموزشگاه گیربکس اتوماتیک در ایران و شهر تهران است.
مدرک فنی حرفه ای، انواع گیربکس های و تجهیزات مورد نیاز آموزش و هزینه ارزان دوره گیربکس اتومات در این مجموعه باعث شده افراد زیادی از شهرهای مختلف به این مرکز راجعه نمایند.

کارآموزانی که در آموزشگاه گیربکس اتومات فنی برق شرکت کنند به راحتی برای ورود به بازار کار آماده می‌شوند و قادر به عیب‌یابی و رفع ایرادات مرتبط با گیربکس هستند. برای شرکت در این دوره در آموزشگاه فنی برق نیازی به پیش نیاز خاصی نیست.

بهترین و بزرگترین آموزشگاه گیربکس اتوماتیک در ایران

علاقمندان برای مراجعه حضوری می‌توانند به آدرس زیر مراجعه کنند:

میدان انقلاب، خیابان کارگر شمالی، بعد از خیابان فرصت شیرازی، نبش کوچه مستعلی، پلاک ۲

و برقراری تماس با شماره زیر امکان‌پذیر است.

۰۲۱۶۶۱۲۹۸۷۷

آموزشگاه فنون برق

آموزشگاه فنون برق با استخدام مجرب‌ترین و توانمندترین اساتید که از تحصیلات دانشگاهی برخوردارند، در کمک به ورود کارآموزان زیادی به بازار کار با موفقیت عمل کرده است. آموزشگاه فنون برق به ‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین آموزشگاه‌های خودرو در شهر تهران، این دوره را برای تسلط کارآموزان بر مباحث مرتبط با تعمیر گیربکس‌های اتوماتیک راه‌اندازی کرده است. اگر برای ثبت نام در یکی از درآمدزاترین مشاغل تمایل دارید، می‌توانید با کارشناسان این مؤسسه در ارتباط باشید.

آدرس: آدرس میدان انقلاب، خیابان کارگر شمالی، نرسیده به چهارراه فرصت شیرازی، جنب بانک دی، پلاک ۱۰۳۴

شماره تماس: ۰۲۱۶۶۵۷۶۴۷۶

آموزشگاه فنی پارس

آموزشگاه فنی پارس با سال‌ها سابقه و تجربه آموزشی ارزشمند توانسته با برگزاری دوره‌هایی در رشته برق، مکانیک و الکترونیک جایگاه بسیار مناسب و شایسته‌ای را در بین کارآموزان به خود اختصاص دهد. این آموزشگاه توانسته با کمک به وارد شدن کارآموزان زیادی به عنوان نیروی ماهر و حرفه‌ای به بازار کار به موفقیت‌های چشمگیری دست یابد.

بهترین و بزرگترین آموزشگاه گیربکس اتوماتیک در ایران

دوره‌های مورد نظر به شکل عملی اجرا می‌شود و کارآموز می‌تواند به شکلی پروژه محور به پیاده‌سازی آنچه آموخته، بپردازد. با افزایش چشمگیر ماشین‌های وارداتی خارجی علاوه بر سهولت در بهره‌گیری از گیربکس‌های اتوماتیک، باید افراد متخصصی وجود داشته باشند که بتوانند خدمات تخصصی را در زمینه گیربکس‌های اتوماتیک ارائه دهند. اگر شما هم از علاقمندان به یادگیری این مهارت پر سود هستید، می‌توانید در دوره آموزشی گیربکس اتوماتیک در آموزشگاه فنی پارس شرکت کنید و بعد از کسب مهارت، زندگی خوبی را با کسب درآمد بالا تجربه کنید.

آدرس: میدان انقلاب، خیابان کارگر شمالی، ۱۰۰ متر بالاتر از میدان انقلاب، روبروی ورودی پارکنیگ مهرسان، پلاک 2، طبقه اول

شماره تماس: ۰۲۱۶۶۵۷۶۴۷۶

آموزشگاه برق گستران

در آموزشگاه فنی حرفه ای گیربکس برق گستران، کارآموزان می‌توانند با نصب انواع دوربین‌های مدار بسته، نصب اعلام حریق، دزدگیر در ‌اماکن مختلف، درب‌های خودکار و اتومات و برق ساختمان آشنا شوند. دوره‌ها توسط اساتید بسیار مجرب و در کارگاه‌هایی برگزار می‌شود که به تجهیزات و امکانات مدرنی مجهز شده‌اند. در پایان نیز کارآموزان می‌توانند مدرک را از آموزشگاه گیربکس اتوماتیک خودرو دریافت کنند و با دریافت جواز کسب و کار و یا وام خود اشتغالی کسب و کار موفقی برای خود آغاز کنند.

امکان بازآموزی رایگان در آموزشگاه برق گستران امکان‌پذیر است. در این شرایط، کارآموزان می‌توانند بعد از گذراندن دوره آموزشی مورد نظر و عدم کسب مهارت لازم مجدد به صورت رایگان در دوره ثبت نام و شرکت کنند.

با شرکت در دوره آموزش گیربکس اتوماتیک در آموزشگاه برق گستران می‌توانید به مهارت مورد نیاز در زمینه تعمیر گیربکس‌های اتومات در خودروهای مختلف دست یابید. با شرکت در این دوره، این فرصت برای شما مهیاست تا با مباحث مرتبط با عملکرد گیربکس، اجزا و قطعات گیربکس، تعمیر قطعات به شکل اصولی، تعویض روغن گیربکس و نحوه عیب‌یابی و مرتفع کردن مشکلات مختلف در گیربکس آشنا شوید.

آموزش گیربکس در دوره برق گستران با دیگر آموزشگاه‌های تمایز چشمگیری دارد. در این دوره، هیچ محدودیت جنسیتی و سنی در نظر گرفته نشده است. با شرکت در دوره‌های برق گستران، بر مباحث مرتبط با تعمیر گیربکس آشنا شده و در نهایت به مدرک فنی و حرفه‌ای که در داخل و خارج از کشور پذیرفته است، دست خواهید یافت.

علاقمندان برای مراجعه حضوری می‌توانند به میدان انقلاب، ابتدای خیابان کارگر شمالی، بین کوچه مجد و خیابان فرصت شیرازی، پلاک ۱۰۳۴، طبقه دوم مراجعه کنند. و برقراری تماس با شماره ۰۲۱۶۶۵۹۷۳۰۵ امکان‌پذیر است.

بهترین و بزرگترین آموزشگاه گیربکس اتوماتیک در ایران

ویژگی‌های برترین مراکز آموزش گیربکس اتومات

افرادی که صاحب خودروهای مجهز به گیربکس اتومات هستند، همواره نگران رفع کردن مشکلات مرتبط با این قسمت از خودروی خود هستند. بیشتر آن‌ها نمی‌دانند که کدام متخصص عملکرد بهتری در مقایسه با دیگران دارد تا بتوانند این بخش مهم و حساس ازخودروی خود را به او بسپارند. تعویض و تعمیر گیربکس به مهارت زیادی نیاز دارد.

یکی از دوره‌هایی که به شکلی تخصصی در برترین آموزشگاه دوره های اتومکانیک برگزار می‌شود، دوره آموزش گیربکس است. گیربکس دارای ساختار پیچیده‌ای است و افراد کمی در این زمینه مهارت و تخصص دارند. دوره آموزشی گیربکس اتوماتیک بسیار جامع است و نمی‌توان نقش اساتید توانمند را در این زمینه نادیده گرفت.

از جمله نکاتی که در برترین آموزشگاه‌های تعمیر دنده اتومات تدریس می‌شود می‌توان به معرفی قطعات و لوازم گیربکس، نحوه کارکرد گیربکس، عیب‌یابی گیربکس، نحوه تعویض روغن گیر بکس، خواندن نقشه مدارهای الکترونیکی در گیربکس و... اشاره کرد.

در بهترین آموزشگاه‌های گیربکس اتوماتیک، حساسیت بالایی در انتخاب اساتید اعمال می‌شود و دغدغه مدیریت مؤسسه ارائه آموزش‌های جامع و کافی به کارآموزان و وارد نمودن آن‌ها به بازار کار می‌باشد. در انتهای دوره نیز کارآموزان می‌توانند مدرک خود را در اختیار داشته باشند. این مدرک حاکی از مهارت و تسط فرد بر مباحث مرتبط با تعمیر گیربکس اتوماتیک است.

نحوه انتخاب آموزشگاه فنی حرفه‌ای مکانیکی و تعمیر گیربکس

گیربکس‌های اتوماتیک از پیچیدگی بالایی برخوردارند و همین مسأله دقت و مهارت بالای متخصصان را می‌طلبد. در صورتی که نکات کلیدی به خوبی به کارآموز آموزش داده نشود، تعمیرکار مهارت کافی را در مرتفع کردن مشکل مرتبط با گیربکس نداشته و منجر به بروز مشکلات زیادی می‌باشد.

از این رو لازم است که هنگام انتخاب آموزشگاه فنی حرفه‌ای به خوبی تحقیق کنید و بهترین مؤسسه را انتخاب کنید. یک مؤسسه خوب علاوه بر این که به شما مدرک معتبری را ارائه می‌دهد، از شما یک متخصص کارکشته و مجرب می‌سازد که با وارد شدن به بازار کار به موفقیت‌های چشمگیری دست یابد و به عنوان فردی معتبر و حرفه‌ای شناخته شود.

البته علاوه بر درس های آموزشگاه فنی حرفه ای و شرایط یادگیری، خود کارآموز نیز باید با اراده و پشتکار مهارت‌های لازم را به خوبی یاد گرفته و خود را برای ورود به بازار کار آماده کند. به عنوان یک مکانیک خودرو علاوه بر ویژگی‌هایی همچون برقراری ارتباط مؤثر باید بتوانید دانش خود را در زمینه فناوری‌های دنیا به روز نگه دارید.

مکانیکی که در زمینه تعمیر گیربکس خودرو فعالیت می‌کند باید توانایی مدیریت مشکلات را داشته باشد و مسئولیت‌پذیر نیز باشد. اگر این ویژگی‌ها را در خود می‌بینید و به این رشته علاقمند هستید، بهتر است فرصت را از دست ندهید و در دوره آموزشی شرکت کنید. انتخاب بهترین و بزرگترین آموزشگاه تعمیر موتور و گیربکس ماشین ایرانی و خارجی در تهران کار چندان سختی نیست. کافیست کمی حوصله به خرج دهید و با بررسی نکات و شرایط حاکم بر موسسه و سنجش توانمندی اساتید در انتقال مباحث و مفاهیم، همچنین به کارگیری تجهیزات مدرن نسبت به انتخاب بهترین موسسه اقدام و ثبت نام خود را نهایی کنید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =