کد خبر: 249179
تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۲
میثم اروز

مدیرکل دفتر مسکن و تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران، آمار خودروهای داخلی تحویل‌شده به جانبازان را اعلام کرد.

میثم اروز در مورد آمار خودروهای داخلی تحویل شده به جانبازان گفت: طبق بند «و» تبصره۷ قانون بودجه، تکلیفی برعهده وزارت صمت برای تحویل خودروی داخلی به جانبازان ۲۵ تا ۴۹درصد جسمی حرکتی، فرزند شهید، همسر شهید و آزادگان دارای معلولیت نهاده شد.

وی با اشاره به تکلیف واگذاری ۱۰هزار خودرو داخلی به جانبازان گفت: تکلیف ایران‌خودرو، واگذاری ۶هزار خودرو به جانبازان بود.

وی ادامه داد: در نیمه‌دوم سال گذشته ۴هزار و ۸۷۱نفر برای دریافت خودرو ۲۰۷اتوماتیک تکمیل وجه کردند که تا این لحظه هزار و ۵۹ دستگاه خودرو ازسوی ایران خودرو تحویل جانبازان و سایر مشمولان شده است.

وی در مورد ۴هزار خودرو تکلیفی که باید ازسوی خودروسازی سایپا با شرایط مقرر به جانبازان و سایر مشمولان تحویل شود، ادامه داد: از میان ۱۰هزار خودرو داخلی، خودروسازی سایپا تعهد داشت ۴هزار خودرو تحویل جانبازان دهد.

به‌گفته اروز، ۱۵۹۳ نفر برای دریافت کوییک و شاهین اتوماتیک در خودروسازی سایپا تکمیل وجه کردند که از این میان، ۱۴۷۸ دستگاه خودرو تحویل داده شده است.

وی با بیان اینکه هر خودرو داخلی با وام ۲۵۰میلیون تومانی به مشمولان این قانون واگذار شده است، گفت: ۶هزار و ۴۶۴ نفر از ایثارگران برای دریافت خودرو داخلی در نیمه دوم سال گذشته تکمیل‌وجه کردند و سایر افرادی که هنوز خودرو داخلی خود را دریافت نکرده‌اند، به‌زودی و به نوبت خودرو آنها تحویل خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =