کد خبر: 249371
تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۹
روغن ‌موتور

میزان تولید در شرکت نفت ایرانول در فروردین ماه سال جاری با ۶۹ درصد افزایش به ۴۹ میلیون لیتر ، رسید.

عیسی اسحاقی، مدیرعامل این شرکت با اعلام این خبر توضیح داد: « میزان فروش مقداری نیز با ۷۶درصد افزایش از ۲۹میلیون لیتر به ۵۱میلیون لیتر و مبلغ فروش با ۱۰۰ درصد افزایش از ۶۷۲۰ میلیارد ریال به ۱۳۵۰۰میلیارد ریال و فروش انواع روغن موتور (دیزلی و بنزینی) از ۴.۴میلیون لیتر به ۶.۶ میلیون لیتر با ۵۰ درصد افزایش رسیده است.»

اسحاقی افزود: در پی تاکیدات جناب آقای دکتر افقهی، مدیرعامل تاپیکو فاز اول واحد موم‌گیری این شرکت حداکثر تا خردادماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد. اسحاقی میزان افزایش تولید در شرکت نفت ایرانول را نه جهش تولید بلکه فوق‌جهش اعلام کرد.

همچنین شرکت موفق به دریافت گواهینامه استاندارد ISO/IEC۱۷۰۲۵ از اداره استاندارد ایران شده است. آزمایشگاه شرکت نفت ایرانول واقع در پالایشگاه روغن سازی آبادان، با تلاش و پیگیری واحدهای کنترل کیفیت و آزمایشگاه و توسعه سیستمها و همکاری سایر واحدهای مرتبط، موفق به دریافت گواهینامه این استاندارد گردید.

با دریافت این گواهینامه، شرکت نفت ایرانول، آزمایشگاه پیشرو و مورد تائید اداره استاندارد در زمینه آزمون های مرتبط با روانکار در استان خوزستان خواهد بود. استاندارد ISO/IEC ۱۷۰۲۵ باعث ایجاد اعتماد و اطمینان در مشتریان نسبت‌به خدمات ارائه‌شده توسط آزمایشگاه‌ها می‌شود.

با رعایت این استاندارد، آزمایشگاه‌ها می‌توانند اعتبار و قدرت رقابتی خود را در بازار افزایش داده و همچنین مشتریان خود را مطمئن سازند که نتایج آزمون‌ها صحیح و قابل‌اعتماد هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =