کد خبر: 53921
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۲

نمایشگاه امسال خودروی لس آنجلس که در آن خودروهای جدیدی از سوی مزدا، هوندا، فیات، فورد و خودروسازان دیگر به نمایش گذاشته می‌شود، در قبضه کراس اوورها خواهد بود.

نمایشگاه امسال خودروی لس آنجلس که در آن خودروهای جدیدی از سوی مزدا، هوندا، فیات، فورد و خودروسازان دیگر به نمایش گذاشته می‌شود، در قبضه کراس اوورها خواهد بود. به گزارش دنیای خودرو به نقل از ایسنا، در کنار جذابیت و زییایی مایباخ مرسدس، پانامرا اکسکلوزیو پورشه و آر 8 کامپتیشن آئودی، خودروی خانواده فورد اکسپلورر که با عرضه در سال 1990 این برند را با شاسی بلندها مترادف کرد، به چشم می‌خورد. فورد در اوج محبوبیت این خودرو، 445 هزار اکسپلورر در سال 2000 فروخت با این همه قیمت‌های بالاتر بنزین بخش شاسی بلندها را با چالش روبرو کرد و باعث شد خودرویی مانند اکسپلورر از فهرست خرید مردم حذف شده و کراس اوورهای رقیبان ژاپنی جایگزین آن شوند. فروش اکسپلورر تا سال 2009 به 52 هزار دستگاه کاهش پیدا کرد، از این رو فورد به نوسازی اکسپلورر پرداخت و در سال 2010 آن را به عنوان یک کراس اوور عرضه کرد و فروشش مجددا افزایش یافت.
انتظار عمومی بر این است که اکسپلورر 2016 همچنین بر اقتصاد سوخت متمرکز باشد و از فناوری‌های مورد تقاضای مصرف کننده بهره بگیرد.
اکسپلورر یکی از 33 خودرویی است که قرار است حضور جهانی خود را در نمایشگاه هفته جاری لس آنجلس آغاز کنند. به گفته سخنگوی این نمایشگاه، این تعداد خودرو یک سوم بیشتر از سال گذشته است. حدود چهار هزار نفر از اهالی رسانه از سراسر جهان برای پوشش این نمایشگاه که روز چهارشنبه آغاز می‌شود به لس آنجلس خواهند رفت و عموم مردم از روز جمعه می‌توانند از این نمایشگاه دیدار کنند.
نمایشگاه لس آنجلس تاکید ویژه‌ای بر خودروهای سبز قرار داده و خودروی سبز سال روز پنج شنبه اعلام خواهد شد اما خودروهای با مصرف سوخت بهینه در بیشتر نمایشگاه‌ها به چشم می‌خورند و خودروهای برقی تقریبا در هر غرفه ای پیدا می‌شوند. اما موضوع امسال لوکس، پرفورمانس و انحصاری بودن محصولات پیشرفته است. خودروهایی که در نمایشگاه امسال چشم‌ها را خیره می‌کنند، سریع، جذاب و گران هستند. یکی از برندهایی که امسال به این نمایشگاه بازگشته، مایباخ دایملر است. این خودروساز به جای برند خود، مایباخ را به عنوان یک برند فوق لوکس زنده کرده و مرسدس مایباخ اس 60 را به عنوان اولیه محصول آن عرضه می‌کند که قیمت آن از حدود 380 هزار دلار آغاز می‌شود. این خودرو که همزمان در نمایشگاه گوانگژوی چین رونمایی خواهد شد، احتمالا فروش خوبی در چین خواهد داشت. خودروسازان لوکس دیگر شامل بی ام و، آئودی، پورشه و جگوار یکی از بهترین‌هایشان را برای نمایش در این محل آماده کرده اند.
جنرال موتورز کادیلاک ATS-V را معرفی می‌کند که در دو نوع کوپه و سدان موجود خواهد بود. فورد هم علاوه بر اکسپلورر تصاویری از یک موستانگ را منتشر کرده است. کرایسلر پرچمدار خود خودروی 300 را به‌روز می‌کند. فیات کراس اوور 500X را به آمریکای شمالی‌ها نشان می‌دهد و آلفا رومئو، 4C را دارد در حالیکه مازراتی حضور قوی در این نمایشگاه خواهد داشت. با خودروهایی مانند هوندا HR-V و مزدا CX-3 این نمایشگاه شاهد بیشتری از این خواهد بود که کراس اوورهای کوچک سریع‌ترین رشد را در میان بخش‌های مختلف خودرو پیدا کرده اند. همچنین تویوتا خبرهای جدیدی در مورد خودروهای هیدروژنی خواهد داد. خودروسازان دیگر نیز طرح‌های جدیدشان برای موتورهای دیزلی و بنزینی را اعلام خواهند کرد. در نمایشگاه امسال فناوری خودروهای اتوماتیک مورد توجه خواهد بود و انتظار می‌رود اخبار همکاری میان شرکت‌های مخابراتی و خودروسازان برای فراهم کردن اتصال بی‌سیم برای این خودروهای پیشرفته منتشر شود. انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =