کد خبر: 136349
تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۳

طراحی النترای جدید چهره ای مابین هیوندای جنسیس کوپه و سوناتا دارد ولی از نظر فضای داخلی و تکنولوژی های بکار رفته در آن بسیار پیشرفته تر می باشد.

[caption id="attachment_136348" align="aligncenter" width="800"]2017 Hyundai Elantra 2017 Hyundai Elantra[/caption] بازار خودروهای جمع و جور این روزها در دنیای نقل وانتقالات اتومبیل ها بسیار داغ و پر رونق میباشد و حجم زیادی از فروش مدل های مختلف خودرو را به خود اختصاص داده است. هیوندای برای پیشی گرفتن در این بازار به شدت رقابتی ، در حال آماده سازی نسل بعدی سدان النترای خوددر امریکا می باشد. به گزارش اخبار خودرو ، این شرکت چندی پیش تیزری از النترای جدید را به نمایش گذاشت . نسل پنجم النترا در سال 2010 معرفی شد ،و تا سال 2014 مدل های کوپه ،هاچ بک و سدان های خود را با طراحی های جدید وارد بازار کرد. طراحی النترای جدید چهره ای مابین هیوندای جنسیس کوپه و سوناتا دارد ولی از نظر فضای داخلی و تکنولوژی های بکار رفته در آن بسیار پیشرفته تر میباشد. انتظار می رود النترای جدید برای اولین بار در ماه نوامبر و در نمایشگاه  اتومبیل لس آنجلس در سال 2016 رونمایی خواهد شود . قیمت پایه این خودرو برای مدل SE در حدود 17.250 دلار و در مدل فول آپشن این خودرو 21.700 دلار مشخص شده است.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • kamran.qamgosar ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۲
    قیمت فول آپشن فقط شصت میلیون.با این قیمت تو جهنم ایران فقط میشه ماشین چینی صفر خرید.متاسفم.
  • عبدالکریم ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۳
    نکته جالب اینکه هنوز خودرو را کاملا تولید و طراحی نکردند، قیمت آنرا اعلام کردند و این نشان از برنامه ریزی منسجم این شرکتهاست
    • amirreza ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۳
      سایپا روز به روز میذاره رو قیمت پراید با برنامه ریزی دقیق خخخخخخ

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =