کد خبر: 178706
تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۱

مرسدس با انتشار تصاویری، بخش هایی از نمونه جدید E کلاس آل ترین را پیش از رونمایی رسمی از آن در نمایشگاه پاریس، در معرض دید عموم قرار داد.

به گزارش اخبار خودرو ، مرسدس درحالی برای فرستادن رقیب آئودی A6 آلرود و ولوو V90 کراس کانتری در سال آینده به بازار تلاش می‌کند که آزمایش های جاده ای بر روی آن انجام شده است.

[caption id="attachment_178723" align="aligncenter" width="600"]مرسدس بنز E کلاس آل ترین مرسدس بنز E کلاس آل ترین[/caption]

این استیشن کشیده تر و چهار چرخ متحرک از ظاهری عضلانی تر برخوردار شده که شامل سپرهای جدید در جلو و عقب مطابق تصاویر و یک پوشش پلاستیکی در پایین بدنه و دور گلگیر می‌باشد. این بخش ها پیش از این در تصاویر جاسوسی استتار شده بودند.

[caption id="attachment_178724" align="aligncenter" width="600"]مرسدس بنز E کلاس آل ترین مرسدس بنز E کلاس آل ترین[/caption]

تصور می‌شود آل ترین (All Terrain)، از همان پیشرانه ای استفاده کند که بقیه نسخه های کلاس E از مدل پایه E220d تا نسخه قدرتمند تر E350d از آنها بهره می‌گیرند.

[caption id="attachment_178725" align="aligncenter" width="600"]مرسدس بنز E کلاس آل ترین مرسدس بنز E کلاس آل ترین[/caption]

در این تیزر کوتاه به طور خاص بر حالت جدید رانندگی آل ترین تاکید شده که در آن احتمالا عناصری مانند گاز، فرمان و گیربکس جهت حرکت در جاده تنظیم می‌شوند.

[caption id="attachment_178722" align="aligncenter" width="600"]مرسدس بنز E کلاس آل ترین مرسدس بنز E کلاس آل ترین[/caption]

از سایر اتومبیل های این کلاس که در سطح پایین تری از لوکس بودن هستند، می‌توان به سئات لئون اکسپرینس و فولکس پاسات آلترک اشاره کرد.

جزییات بیشتر را می‌تواند در تیزر زیر مشاهده کنید.

[aparat]wNOnR[/aparat]

منبع : autocar

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =