کد خبر: 179073
تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴

مک‌لارن یک نسخه الکتریکی از هایپرکار P1 را تأیید کرده است که البته یک خودروی پرفورمنس رکوردشکن که همگان انتظار دارند نیست.

به گزارش اخبار خودرو ،مک‌لارن  یک نسخه الکتریکی از هایپرکار P1 را تأیید کرده است که البته یک خودروی پرفورمنس رکوردشکن که همگان انتظار دارند نیست. این سازنده خودروهای اسپورت بریتانیایی از یک ورژن اسبا‌ب‌بازی مک‌لارن P1 رونمایی کرده که شامل‌ درهای قیچی‌وار و سیستم صوتی نیز می‌شود.

mclaren-p1-toy-car-_03-538x334

نسخه مینیاتوری P1 اولین نمایش از یک نسخه سقف‌باز اسپایدر است که یک فضای نامحدود برای بچه‌های ۶ ساله و کمتر ایجاد کرده است. درهای دو سطحی متمایز مک‌لارن به سمت بالا باز می‌شوند تا به کابین تک‌نفره دسترسی ایجاد شود. این خودرو هم‌چنین دارای یک دکمه استارت فشاری، چراغ‌های با قابلیت نوربالا، یک سیستم «کولر» و تنظیم هوا و یک سیستم صوتی MP3 است که حافظه آن از قبل با برخی آهنگ‌های مشهور کودکانه پُر شده است. به گفته مک‌لارن، پیشرانه این خودرو شامل ۳ دنده رو به جلو و یک دنده رو به عقب می‌شود و در عرض ۲ ثانیه می‌تواند به حداکثر سرعت خود برسد. با این حال، حداکثر سرعت در این خودرو دقیقاً مشخص نشده است.

این مک‌لارن P1 کوچک، منحصراً‌ با رنگ‌آمیزی زرد آتشفشانی (Volcano Yellow) عرضه می‌شود و از اواخر ماه اکتبر سال جاری میلادی در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد تا بتواند به عنوان هدیه‌ای مناسب، در پایان ماه دسامبر تحویل داده شود. نمایندگی‌های مک‌لارن در کنار برخی فروشندگان منتخب در سراسر جهان این محصول را با قیمت ۳۷۵ پوند یا ۴۸۶ دلار ارائه خواهند کرد.

منبع:پدال

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =