کد خبر: 182062
تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۴

آرین موتور نماینده رسمی میتسوبیشی موتورز ژاپن از خودرو میراژ مدل ۲۰۱۷ در نمایشگاه مرکزی خود واقع در بلوار اندرزگو تهران رونمایی کرد.

به گزارش اخبار خودرو  ، میتسوبیشی میراژ جدید با مصرف سوخت بسیار کم، قیمت ایده آل و ظاهر جدید خود دارای کاپوت، جلوپنجره، سپرهای جلو و عقب چراغ های جلو و مه شکن بازطراحی شده است. تغییرات بدنه این خودرو تنها به منظور اسپرت تر و جذاب تر ساختن میراژ نبوده اند بلکه میتسوبیشی از این فرصت برای بهبود آیرودینامیک به منظور به حداکثر رساندن بهره وری سوخت و در عین حال کاهش وزن بهره برده است.

[caption id="attachment_182068" align="aligncenter" width="589"]رونمایی از میتسوبیشی میراژ 2017 در ایران رونمایی از میتسوبیشی میراژ ۲۰۱۷ در ایران[/caption]

زیر کاپوت این هاچ بک موتور ۱٫۲ لیتری سه سیلندر با قدرت ۷۹ اسب بخار و گشتاور ۱۰۰ نیوتون متر حفظ شده است. میزان مصرف ترکیبی سوخت این خودرو ۴٫۶ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر و مصرف سوخت جاده ای ۳٫۹ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است. مدل ۲۰۱۷ این خودرو هم چنین از ارتقای سواری و ترمزها بهره می برد.

[caption id="attachment_182067" align="aligncenter" width="517"]رونمایی از میتسوبیشی میراژ 2017 در ایران رونمایی از میتسوبیشی میراژ ۲۰۱۷ در ایران[/caption]

میتسوبیشی میراژ مدل ۲۰۱۷ دارای روکش صندلی ها، پانل تجهیزات و فرمان به روز شده است. آپشن های موجود برای این خودرو سیستم ایزفیکس، کامپیوار سفری، گرم کن صندلی، کروز کنترل، سنسور پارک عقب، دوربین دنده عقب و ... است.

[caption id="attachment_182070" align="aligncenter" width="500"]رونمایی از میتسوبیشی میراژ 2017 در ایران رونمایی از میتسوبیشی میراژ ۲۰۱۷ در ایران[/caption]

قیمت این خودرو ۷۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و قرار است به صورت نقدی و اقساط به فروش برسد.

قیمت این مدل در مراسم رونمایی ۷۷٫۸ میلیون تومان اعلام شد که با شرایط اقساطی ۱۲ ماهه بدون کارمزد و ۲۴ماهه با سود ۱۶ درصد نیز قابل انتخاب است. همچنین مشتریان خرید نقدی این خودرو می توانند از تخفیف ۵ درصدی بهرمند شوند.

[caption id="attachment_182069" align="aligncenter" width="500"]رونمایی از میتسوبیشی میراژ 2017 در ایران رونمایی از میتسوبیشی میراژ ۲۰۱۷ در ایران[/caption]

غلامرضا مزینانی مدیر فروش آرین موتور در حاشیه این مراسم از تخصیص تخفیف ویژه یک درصدی علاوه بر تخفیفات اعلام شده برای مشتریانی که تا ۱۳ آبان ماه نسبت به خرید اقدام کنند خبر داد.

منبع : ایران جیب

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نا شناس ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
    قیمتش ۴۰ میلیون تومان می ارزد
  • ناشناس ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
    با هشتاد میلیون ماشین های قوی تر و جادارتر میشه خرید
  • ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
    قیمت ۷۹ میلیون کجاش ایده آله ؟ با مونتاژ i10 و i20 با قیمت کمتر تو ایران کسی با این قیمت دیگه میراژ نمیخره
  • آشغال سوار ایران خودرو ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
    این نهایتش ۳۰ میلیون می ارزه بعد ماشین سه سیلندر با موتور ۱٫۲ شهریه که برای خانواده ها مناسبه
  • ارمین ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
    بهترین گزینه با این پول سراتو مونتاژ داخل هست

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =