کد خبر: 204335
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱

پیتر سیگال نویسنده شعبه اروپای وب‌سایت اتونیوز در گزارشی تحلیلی که روز دوشنبه منتشر شد، تلاش‌های خودروسازان چینی و روش‌های ورود آن‌ها به این بازار را بررسی کرده است.

به گزارش اخبار خودرو ، خودروسازان چینی امید خود را به آخرین تلاش‌هایشان برای ورود به بازار چین بسته‌اند. آن‌ها با متولد کردن برندهایی با محصولات با‌کیفیت‌تر، مشتریان سراسر دنیا را هدف گرفته‌اند.

[caption id="attachment_204336" align="aligncenter" width="600"]سهم خواهی چینی‌ها از بازار اروپا سهم خواهی چینی‌ها از بازار اروپا[/caption]

علاوه بر این،‌ آن‌ها ارتقاهای فنی و همکاریشان با قطعه‌سازان بزرگ جهانی، طراحان بزرگ صنعت خودرو و تیم‌های مدیریتی را گسترش داده‌اند،‌ که باعث شده برخی از مدیران اروپایی را در حال فعالیت در شرکت‌های چینی ببینیم. آخرین دیدگاه‌های این شرکت‌ها در مورد نحوه ورود به بازار اروپا را در نمایشگاه فرانکفورت، جایی که چینی‌ها با سنگین وزن‌های محلی‌شان به نام‌های گریت‌وال موتورز و خودروسازی چری حضور داشتند، دیدیم.

این شرکت‌ها با معرفی شاسی‌بلندها و کراس‌اوورهای پیچیده‌شان قصد دارند طی چند سال آینده وارد بازار اروپا شوند. برند ارتقا داده شده گریت‌وال نسخه‌هایی از کراس‌اوور VV5 و VV7 را به همراه خودروی مفهومی XEV به نمایش گذاشته بود.

چری نیز با نمایش کراس‌اوور سایز کوچک جدید خود به نام TX استانداردهای جدیدی را برای ارائه محصولات خود در سطح جهانی به نمایش گذاشت. البته در غرفه برند آلمانی بوگوارد نیز کراس‌اوور BX7 دیده می‌شد که حاصل سرمایه‌گذاری چینی‌ها بوده است. دیگر فعال چینی حاضر در فرانکفورت نیز استارت‌آپ بایتون بود که با سرمایه‌گذاری چینی‌ها قرار است آینده جدیدی را برای حمل‌ونقل رقم بزند.

این استارت‌آپ تا سال ۲۰۱۹ در کارخانه تازه‌تاسیس خود در استان نانجینگ چین، شاسی‌بلند برقی تولید خواهد کرد. البته شرکت‌های چینی دیگر نیز وجود دارند که مایل به حضور در فرانکفورت نبودند اما برنامه‌های زیادی برای بازار اروپا دارند.

مثل جیلی با برند لاینک‌اندکو که قرار است فروش کراس‌اوور ۰۱ خود را از سال ۲۰۱۹ شروع کند و یا برند بریتانیای ام‌جی که تحت امر گروه سایک چین، قصد دارد قلمرو خود را از بریتانیا به سراسر اروپا گسترش دهد.‌‌‌

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نعیم ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۹
    ما هم داریم صادر میکنیم خب. مگه کسی شک داره ؟
  • پورمحمود ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۹
    هموطنان احساسی و سرورانی که اسم ماشین چینی به گوششان می خورد شروع می کردند به استفاده از لفظ اشغال کجا رفتند؟ چین با استفاده از دانش اروپا و آمریکا و تلاش و پشتکار مردمش دنیا رو فتح میکنه ما با اعتماد به نفس کاذبمون در حال از بین بردن صنعت خودروسازی و قطعه سازی ایران هستیم ان شا ا... زودتر بیدار بشیم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

آخرین اخبار