کد خبر: 208198
تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵

شرکت رامک خودرو در اقدامی مشتری مدارانه به استقبال قدم نو رسیده یکی از مشتریان خود رفت و با اهدای هدیه و همراهی خانواده کودک تازه متولد شده تا منزل، به ایشان تبریک گفت.

به گزارش « اخبار خودرو » ، ماجرا از جایی آغاز شد که یکی از مشتریان گروه صنعتی رامک خودرو نماینده رسمی سانگ یانگ کره جنوبی در ایران که در انتظار تحویل خودرو خود به سر می برد، صاحب فرزند می شود و از آنجا که پدر خانواده علاقه مند بود تا مادر و نوزاد را با خودروی ثبت نامی تیوولی به منزل ببرد، با پیشنهادی جالب از سوی واحد ارتباط با مشتریان رامک خودرو روبه رو شد.

[caption id="attachment_208200" align="aligncenter" width="623"] مشتری مداری به شیوه نماینده سانگ یانگ در ایران؛[/caption]

پیشنهاد همراهی در مسیر بیمارستان تا منزل با یک دستگاه کوراندو از جانب پدر خانواده پذیرفته شد و با مساعدت واحد ارتباط با مشتریان رامک خودرو، نوزاد تازه متولد شده این خانواده با یک دستگاه کوراندو به منزل رسانده می شود.

[caption id="attachment_208199" align="aligncenter" width="467"]ماهورا ، کوچکترین کوراندو سوار ایران ماهورا ، کوچکترین کوراندو سوار ایران[/caption]

همچنین از سوی رامک خودرو به "ماهورا خانم کوچولو"هدیه ای نیز به رسم یادبود اهدا شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =