کد خبر: 223034
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷
شرکت مدیران خودرو

این ارزیابی شامل مواردی چون نحوه ثبت نام ، برخورد پرسنل نمایندگی و توضیحات و نحوه اطلاعات محصول ، چگونگی تحویل و توضیحات لازم و همچنین انجام PDI و بازرسی های لازم قبل از تحویل خودرو و کلیه خدمات مرتبط با فروش و خدمات مرتبط با فروش خودرو می باشد.

به گزارش «اخبار خودرو»، طبق ارزیابی فصل تابستان امسال شرکت مدیران خودرو بیشترین درجه رضایت مشتریان در امر فروش را از آن خود نموده و پس از آن شرکتهای کارمانیا و کرمان موتور در رتبه های بعدی قرار دارند ، شایان ذکر است که شاخص متوسط امتیاز در این صنعت 657 میباشد ،و شرکت مدیران خودرو با کسب 709 امتیاز در صدر قرار دارد ، . شرکت مدیران خودرو در سالهای اخیر سرمایه گذاری خوبی را به لحاط آموزش فروش ، پرزنت محصول ، مشتری مداری و کلیه خدمات فروش برای کلیه پرسنل خود انجام داده است.

بازار خودرو و هر کالای دیگر در عصر حاضر به سمت رقلبت سخت و پیچیده تر میرود و قطعا کسی موفق خواهد بود که رضایت بیشتری را کسب نماید و این رضایت از طریق مشتری حاصل میگردد ، کیفیت و نکات لازم برای یک محصول در کنار خدمات مناسب فروش و پس از فروش دست به دست هم میدهند تا رضایت از یک برند حاصل گردد.
از اینرو در کشور ما نیز با توجه به اهمیت این قضیه برای جامعه مصرف خودرو ، سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ISQI همواره به صورت فصلی به بررسی میزان رضایت مشتریان برندهای گوناگون از پروسه فروش خودرو و خدمات فروش می پردازد.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ارش IR ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
    0 0
    با سلام و عرض تاسف بنده از این شرکت در قم خودرویی را تحویل گرفتیم ک حتی خاک روی آنرا پاک نکرده تحویل دادند و تحویل دهنده اطلاعات کلی هم از خودرو نداشتن شاید هم حال توضیح نداشتند ، خدمات پس از فروش هم بدتر از آن تلفن ندارد بقیه اش را هم خودتان بروید و ببینید

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =