آریزو 6

جدیدترین محصول شرکت خودروسازی چری یعنی آریزو6 که یک سدان لوکس و زیباست که ماه اکتبر در شهر شانگهای کشور چین رونمایی شد، به‌زودی توسط شرکت مدیران‌خودرو، شریک تجاری شرکت چری رونمایی خواهد شد.

به گزارش «اخبار خودرو»، جدیدترین محصول شرکت خودروسازی چری یعنی آریزو6 که یک سدان لوکس و زیباست که ماه اکتبر در شهر شانگهای کشور چین رونمایی شد، به‌زودی توسط شرکت مدیران‌خودرو، شریک تجاری شرکت چری رونمایی خواهد شد. به گزارش روزنامه «دنیای خودرو»، خط تولید چری آریزو6 در کارخانه جدید شرکت مدیران‌خودرو در بم راه‌اندازی شده است. این کارخانه دارای آخرین تکنولوژی‌های روز در زمینه تولید و یک خط رنگ بسیار مدرن است که در کیفیت نهایی محصول نقش مهمی را دارد. خودرو آریزو6 یک سدان لوکس از چری با طراحی مدرن و کیفیت ساخت بالاست که شرکت مادر برای تولید آن در ایران و ایجاد استانداردهای بالای تولید حساسیت ویژه‌ای دارد.
  زبان جدید طراحی روز
آریزو6، محصول لوکس چری است که از زبان جدید طراحی روز استفاده کرده و رویکرد جدید چری را برای ورود به بازارهای جهانی و رقابت با بزرگان نشان می‌دهد. برای این محصول آپشن‌ها و امکانات ایمنی گسترده‌ای در نظر گرفته شده است تا در کنار طراحی زیبا و پلت‌فرم توسعه‌یافته خود رقابت با بزرگان را آغاز کند. اما باید دید به لحاظ امکانات رفاهی و ایمنی این سدان زیبا برای عرضه چه دارد؟

  امکانات رفاهی و ایمنی
با ورود به داخل کابین با صندلی‌های لوکس و خوش‌دوخت به سبک باوقار کلاسیک روبه‌رو می‌شوید که به لحاظ ارگونومی، آسایش و راحتی فراوان را برای سرنشینان به همراه دارد. این صندلی‌ها توسط شرکت معتبر LEAR تولید می‌شود؛ همان شرکتی که برای کمپانی لوکس‌ساز بریتانیایی جاگوار-لندروور صندلی می‌سازد، تامین صندلی‌های این خودرو را نیز برعهده دارد. 
از سوی دیگر، داشبورد خودرو مجهز به یک مانیتور 9 اینچی لمسی و مدرن بوده و کولر این خودرو نیز از نوع دوال و اتومات است.
این خودرو دارای سیستم EPS یا همان فرمان برقی است که راحتی و امنیت بهتر را در رانندگی به وجود می‌آورد. باز و بست آینه‌های جانبی به‌صورت برقی انجام می‌شود که می‌تواند سهولت در هنگام عبور از مسیرهای تنگ را به همراه داشته باشد. 
دوربین 360درجه هم تمام زوایای اطراف را نشان می‌دهد، هم به لحاظ ایمنی و راحتی بسیار موثر است و سهولت رانندگی و امنیت را دربردارد. آریزو6 دارای سیستم اتوهلد و ترمز الکتریکی است که کارایی بسیار خوبی را دارد و در نهایت 6 عدد ایربگ (جلو + جانبی و پرده‌ای) امنیت این سدان را در تصادفات تامین می‌کند. به لحاظ سیستم‌های کمکی نیز سیستم ESP در کنار TCS+BA+HHC امنیت و پایداری خوبی را برای این سدان زیبا دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =