کد خبر: 224066
تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶

از فردا 2 اسفند، طرح ترافیک و زوج فرد در روزهای پنج ‌شنبه اجرا خواهد شد و در سایر پنج‌شنبه‌های هفته‌های آتی این طرح ادامه پیدا می‌کند.

به گزارش «اخبار خودرو»،دستیار ویژه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از اجرای همزمان طرح ترافیک و زوج ‌و فرد در ۴ پنج شنبه آخر سال خبر داد و گفت: رانندگان برای ورود به طرح باید به سامانه به my.tehran.ir مراجعه و نسبت به اخذ مجوز اقدام کنند.

سیدمحمدمهدی شریفی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره تصمیم اخذ شده از سوی پلیس راهور و معاونت حمل‌و نقل و ترافیک شهرداری تهران در ارتباط با اجرای طرح ترافیک و زوج و فرد در روزهای پنج‌شنبه، اظهار کرد: این تصمیم در راستای درخواست شهروندان بوده و تا پایان اسفند ادامه پیدا می‌کند.

وی تصریح کرد: بر همین اساس از فردا 2 اسفند، طرح ترافیک و زوج فرد در روزهای پنج ‌شنبه اجرا خواهد شد و در سایر پنج‌شنبه‌های هفته‌های آتی این طرح ادامه پیدا می‌کند.

شریفی گفت: در همین ارتباط شهروندان می‌توانند با مراجعه به my.tehran.ir نسبت به رزرو کردن و اخذ مجوز برای ورود به طرح ترافیک اقدام کنند و در صورتی که بدون مجوز وارد محدوده شوند جریمه می‌شوند و باید عوارض ورود به طرح ترافیک را نیز پرداخت کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =