کد خبر: 224503
تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۰
نیسان روگ

مصرف سوخت این خودرو اقتصادی است، با صرف هزینه بیشتر و مدل دو دیفرانسیلی می‌توان تمام این اقلام را یک مدل کاهش داد.

 نیسان روگ ۲۰۱۶ در نمای جلو، جلوپنجره v شکل نیسان را دارد که آرم نیسان داخل آن قرار گرفته است و در لبه چراغ‌های جلو برای تطابق با جلو پنجره جدید، ردیفی از LED کار شده است که آن هم به شکل v است. در نمای عقب‌‌، چراغ‌های عقب آن یک نوار LED بومرنگ در داخل آن‌ها کار شده است.

 خودرو نیسان روگ برخلاف سایر شاسی بلندها می‌تواند هفت سرنشینه باشد؛ چرا از لحاظ فنی؟ چون ردیف سوم سقف خیلی کوتاهی دارد و از سایان frs که قسمت عقب کوچکی دارد فقط ۴ سانتی متر جای پای بزرگتری دارد. با وجود ابعاد تنگ ردیف سوم، ۲ ردیف دیگر جای بسیار خوبی دارند و خیلی راحت هستند. در صندوق عقب یک سیستم مخفی کننده و تقسیم کننده خواهید داشت که بسیار کارآمد است. ۱۸ حالت مختلف آن را میتوانید بچینید و برای افزایش فضای بار صندلی‌های ردیف آخر را می‌توانید هل دهید و کامل بخوابانید. اگر صندوق عقب ۱.۹ متر مکعبی را تا خرخره پر نکنید این خودرو صدای خوبی دارد. فضای لازم برای خواباندن صندلی ردیف‌های اول و دوم زیاد است؛ صندلی‌های ردیف دوم جابجا و خم می‌شوند و یک کنسول تاشو جذاب بین آن‌ها وجود دارد. تهویه مطبوع برای سرنشینان عقب، نقاط تماس نرم و مواد اولیه خوب که در سرتاسر اتاق استفاده شده است.

 رانندگی با این خودرو در جاده، فرمان و شتاب آن فوق العاده است. موتور ۲.۵ لیتری ۴ سیلندری با ۱۷۰ اسب بخار قدرت خوبی دارد، شاید بالاترین میزان در این کلاس نباشد اما cvt دارد. مصرف سوخت این خودرو اقتصادی است، با صرف هزینه بیشتر و مدل دو دیفرانسیلی می‌توان تمام این اقلام را یک مدل کاهش داد. اگر از سمت شانه راست خود به عقب نگاه کنید نقطه کور بزرگی را میبینید که عوض کردن خط را کمی خطرناک می‌کند و باید بر اساس این آیه خود را تنظیم کرد؛ البته با سیستم نمایشگر اطراف نیسان دیگر نقطه کور مسئله مهمی نیست و می‌توانید بدون نگاه کردن به بیرون پارک دوبل را انجام دهید. سیستم نمایشگر نقاط کور و سیستم هشدار رانندگی بین خطوط هر دو موجود هستند.

 از آپشنهای نیسان روگ می‌توان به: سانروف پاناروما بزرگ، مسیریابی با یک نمایشگر ۷ اینچی، سیستم هشدار برخورد جلو با ترمز خودکار، در صندوق عقب برقی، بلوتوث، کروز کنترل، ۶ عدد ایربگ، سیستم پخش با ۴ بلندگو، چراغهای LED برای رانندگی در روز، دوربین عقب، دکمه استارت بدون کلید، صندلی برقی راننده با پشتی برقی، رادیوی ماهواره ای، پنجرههای دودی، تودوزی چرم صندلی‌ها، فرمان چرمی، صندلیهای گرم شونده و ترمز اضطراری اشاره کرد.

 شاسی بلندهای جمع و جور به هزار و یک دلیل خیلی خوب خرید و فروش می‌شوند اما چون خوب خرید و فروش می‌شوند دلیل نمی‌شود که نیازهای شما را هم به خوبی تامین کنند؛ اگر بازده سوخت، تکنولوژی، ظرفیت صندوق عقب بالا و حتی ۷ صندلی برای سرنشینان در لیست شما وجود دارد برای نیسان روگ جایی در لیست خود نگه دارید.

 با توجه به اینکه سایت دیوار هم اکنون بزرگ‌ترین بستر درج آگهی رایگان خودرو به شمار می‌رود برای خرید و فروش خودرو نیسان روگ مدل ۲۰۱۶ به آگهی‌های بخش خرید و فروش مراجعه کنید.

منبع :‌ ویرلن

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =