چهارمین نمایشگاه خودرو تهران

طبق اعلام مسئولان برگزاری، چهارمین دوره نمایشگاه خودرو تهران از تاریخ ۲۴ تا ۲۷ بهمن‌ درمجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب برگزار خواهد شد.

به گزارش «اخبار خودرو»، با نزدیک شدن به موعد برگزاری چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی خودرو تهران، شاهد هستیم شرکت‌های واردکننده خودرو نیز به لیست حاضران در این نمایشگاه اضافه شده‌اند. این در حالی است که تا پیش از این برخی کارشناسان معتقد بودند در این دوره از نمایشگاه خودرو تهران به‌دلیل بروز مشکلات فراوان در صنعت خودرو و همچنین تداوم ممنوعیت واردات خودرو در سال جاری، شاهد نمایشگاهی بی‌فروغ و کم‌رونق خواهیم بود. اما اعلام حضور خودروسازان داخلی و همچنین شرکت‌های واردکننده خودرو نشان می‌دهد فعالان و دست‌اندرکاران این صنعت در تلاش هستند با وجود سختی فراوان، چراغ این صنعت مهم را همچنان روشن نگه‌دارند و از پتانسیل‌های موجود بهره کافی را ببرند.

درواقع این مهم نشان می‌دهد برگزاری نمایشگاه در چنین دوره‌ای از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. زیرا با وجود موانع متعدد بر سر راه تولید و مونتاژ خودرو، ارائه خدمات پس از فروش و همچنین نیم‌نگاهی به بهبود اوضاع، می‌تواند شرایط را به سمت‌وسوی ایجاد راهکارهای مهم برای رونق تولید و همچنین رفع ممنوعیت واردات خودرو و قطعات، هدایت کند.

طبق اعلام مسئولان برگزاری، چهارمین دوره نمایشگاه خودرو تهران از تاریخ ۲۴ تا ۲۷ بهمن‌ درمجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب برگزار خواهد شد. بنابراین بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان و به صنعت خودرو، موتورسیکلت و خدمات پس‌ازفروش می‌توانند در تاریخ فوق به مدت ۴روز از ساعت ۱۰ تا ۱۷، از جدیدترین دستاوردهای این حوزه بازدید به عمل آورند.

همان‌طور که پیش‌تر اعلام شد، در این دوره از نمایشگاه خودروسازان داخلی نظیر گروه خودروسازی سایپا و گروه صنعتی ایران‌خودرو قصد دارند از جدیدترین محصولات و دستاوردهای خود در حوزه پروژه‌های داخلی‌سازی شده پرده‌برداری کنند.

همچنین از شرکت‌های خصوصی حاضر در این دوره می‌توان به گروه صنعتی آمیکو اشاره کرد که قصد دارد با بهره‌گیری از پتانسیل‌های این نمایشگاه‌، به معرفی محصولات و دستاوردهای جدید بپردازد.

شرکت خودروسازی مدیران‌ خودرو نیز از حضور در این دوره خبر داده است. احتمال دارد این خودروساز خصوصی از این فرصت استفاده کند و جدیدترین محصول خود یعنی ام‌وی‌ام ایکس ۵۵ را برای نخستین‌بار به نمایش عمومی بگذارد.

تا این لحظه ازجمله شرکت‌های واردکننده‌ای که حضورشان را قطعی کرده‌ است، می‌توان به رامک‌خودرو اشاره کرد که قصد دارد توانایی و پتانسیل خود در حوزه خدمات پس از فروش را به نمایش درآورد.

همچنین شنیده‌ها حاکی از آن است شرکت پرشیاخودرو نیز علاوه‌بر حضور در این دوره، قصد دارد مراسم ویژه‌ای را در نمایشگاه خودرو تهران برگزار کند.

از شرکت‌های حاضر در بخش ارائه خدمات پس‌ازفروش و همچنین صنایع وابسته، می‌توان به حضور شرکت صبا باتری اشاره کرد که به‌عنوان یکی از تامین‌کنندگان بزرگ در این حوزه شناخته می‌شود.

شرکت‌های ستاره‌ایران و ماموت‌خودرو نیز از دیگر واردکنندگانی هستند که احتمال دارد در این دوره حضور چشمگیری داشته باشند. شرکت‌ماموت در بخش خودروهای سنگین کاروتجاری نیز حضوری قدرتمند خواهد داشت.

همچنین برخی دیگر از شرکت‌های فعال در این حوزه نیز از آمادگی خود برای حضور در چهارمین نمایشگاه خودرو خبر داده‌اند. اما حضور گروه مپنا در این دوره از نمایشگاه خودرو را می‌توان یکی از مهم‌ترین رویدادهای این دوره قلمداد کرد. زیرا پیش‌از این خبرهایی درخصوص فعالیت چراغ خاموش این گروه در صنعت خودرو به گوش می‌رسید که اکنون حضور آن در چهارمین نمایشگاه خودرو تهران را می‌توان مهر تاییدی برشمرد.

همچنین احداث نخستین جایگاه شارژ خودروهای برقی در مجموعه برج میلاد تهران را می‌توان بخشی از فعالیت‌های گروه مپنا در حوزه خودرو دانست که می‌تواند با فعالیت‌ها و همچنین حضورش در این نمایشگاه مرتبط باشد.

اختصاص پاویون اختصاصی جهت حضور موتورسیکلت‌ سازان و همچنین فعالان این حوزه نیز یکی از پارامترهای مهم در جذب مخاطب و بازدیدکننده به‌شمار رود. زیرا طی سال‌های گذشته استقبال جوانان و علاقه‌مندان به موتورسیکلت‌های جدید و برقی، نشان از پتانسیل بالای این صنعت دارد.

سال گذشته استقبال پرشور بازدیدکنندگان از بخش موتورسیکلت در سومین نمایشگاه خودرو تهران، فعالان این حوزه را بر آن داشت با برنامه‌ریزی دقیق، حضور خود در این نمایشگاه را مصادف با معرفی جدیدترین دستاوردهای خود کنند.

از شرکت‌های حاضر در این دوره، تاکنون شرکت نیکران‌موتور، نماینده رسمی بنللی در ایران، حضور خود را به‌صورت قطعی اعلام کرده است.

طبق اعلام مسئولان برگزاری، امسال نیز مانند سال گذشته، شاهد اختصاص فضایی مجزا جهت حضور فعالان حوزه بازی‌های کامپیوتری خواهیم بود که این موضوع می‌تواند برای بازدیدکنندگان از جذابیت‌ بالایی برخوردار باشد.

همچنین تمهیدات ویژه‌ای برای حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و فعالان دانشگاهی نیز در این دوره نیز صورت گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =