کد خبر: 228451
تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳
تویوتا راوفور

آلبرمو که یک تیونر ژاپنی است، به‌تازگی با طراحی و معرفی کیت بدنه تویوتا راوفور، توانست ظاهر این کراس‌اوور ژاپنی را به یکی سوپرشاسی‌بلندهای جذاب ایتالیایی تبدیل کند. 

به گزارش «اخبار خودرو​»، این روزها که خودروهای شاسی‌بلند در بازار از اهمیت بالایی برخوردارند و میزان قابل‌توجهی از آمار فروش خودروسازان را به خود اختصاص داده‌اند، تیونرها هم نیم‌نگاهی به این محصولات دارند تا بتوانند سهم خود در این بازار پرمخاطب را افزایش دهند. آلبرمو که یک تیونر ژاپنی است، به‌تازگی با طراحی و معرفی کیت بدنه تویوتا راوفور، توانست ظاهر این کراس‌اوور ژاپنی را به یکی سوپرشاسی‌بلندهای جذاب ایتالیایی تبدیل کند. 
این تیونر با معرفی کیت بدنه XR51، ظاهر تویوتا راوفور را به لامبورگینی اوروس تبدیل کرده تا کسانی که توانایی خرید این سوپرشاسی‌بلند ایتالیایی را ندارند، با بهره‌گیری از این کیت بتوانند به آرزوی خود برسند. کیت XR51 باعث حذف کامل جلوپنجره راوفور شده و شامل سپر جلو، حسگرهای پارک و ورودی‌های هوای جدید است. البته چراغ‌های اصلی راوفور حفظ شده‌اند و باید اذعان کرد مشابه چراغ‌های اوروس هستند! 
ظاهرا بخش اعظم تغییرات در جلو خودرو انجام شده و بدنه دست‌نخورده باقی مانده است زیرا هیچ‌ تصویری از سایر قسمت‌های این خودرو منتشر نشده، هرچند تلاش‌های این تیونر ستودنی است اما شاید نتیجه نهایی موردپسند همه نباشد. سپر ساخته‌شده توسط آلبرمو قیمتی حدود 1300 دلار و کل کیت بدنه شامل رکاب‌های جانبی، اسپویلر روی سقف و آپرون متفاوت حدود 2 هزار و 250 دلار قیمت دارند. البته لامبورگینی اوروس قیمتی بیش از 200 هزار دلار دارد که خرید آن برای بسیاری دور از انتظار است.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
    0 0
    عالی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =