کد خبر: 228639
تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳

خودروسازی آمیکو که در یکی، دو سال اخیر، فعالیت‌های بسیاری در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود انجام داد، این بار نیز برنامه‌هایی را برای کمک به مردم محروم استان خراسان جنوبی در نظر گرفته است.

به گزارش «اخبار خودرو​»، خودروسازی آمیکو که در یکی، دو سال اخیر، فعالیت‌های بسیاری در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود انجام داد، این بار نیز برنامه‌هایی را برای کمک به مردم محروم استان خراسان جنوبی در نظر گرفته است. این خودروسازی هم‌زمان با روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر، ناوگان خود را به‌منظور توزیع موادغذایی و  کمک‌های مردمی، با همکاری سازمان هلال احمر راهی مناطق محروم استان خراسان جنوبی کرد. این در حالی است که با گسترش کرونا و همه‌گیری این بیماری، سازمان‌ها و ارگان‌های بسیاری به دنبال کمک‌رسانی به مردم و مناطق محروم هستند. 
بسیاری از آن‌ها اکثر فعالیت‌های خود را در قالب فعالیت‌های انسانی متمرکز کرده‌اند که شامل توزیع مواد ضدعفونی‌کننده، دستکش و ماسک و کمک به نیازمندان در زمینه موادغذایی و کالا می‌شود. در میان خودروسازان کشور، شرکت آمیکو سال‌هاست که با استفاده از خودروهای تجاری سبک و سنگین خود در توزیع و حمل‌ونقل این کالاها به یاری سازمان هلال احمر کشور می‌شتابد. از این رو در آستانه 18 اردیبهشت مصادف با 8 می و روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر، کامیونت‌های m5.2 و Em6 آسنا با همکاری سازمان هلال احمر راهی مناطق محروم استان خراسان جنوبی شدند تا مواد غذایی و دیگر کمک‌های مردمی را به دست نیازمندان برسانند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =