کد خبر: 228697
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
منهارت

داخل خودرو می‌توان پوشش چرم و آلکانترا، کف‌پوش‌های سفارشی و عناصر طلایی را دید. بیشترین تغییر آئودی RS Q8؛ در زیر کاپوت رخ داده است. 

به گزارش «اخبار خودرو​»،«آئودی RS Q8»؛‌ از قوی‌ترین شاسی‌بلندهای این کمپانی طی ماه‌های گذشته بارها موردتوجه تیونرها قرار گرفته است. پس از ABT که تیونر اختصاصی آئودی است، اکنون نوبت به منهارت رسیده تا با اعمال تغییرات وسیع، این محصول را بیش از پیش قدرتمند کند. منهارت در نظر دارد 10دستگاه از این خودرو را تیون و با قیمت 280هزار دلاری روانه بازار کند. 


البته قیمت این خودرو به صورت استاندارد حدود 113هزاردلار برآورد می‌شود. RQ900 دارای کیت بدنه پهن و کاپوت فیبرکربنی، متریال سبک‌وزن در اسپویلر جلویی، رکاب‌های جانبی، قوس چرخ‌ها و دیفیوزر عقب است. یک دست رینگ‌ 23اینچی درخشان با طراحی دوپره نیز بخشی از این پکیج بوده که به این موارد باید سیستم اگزوز اسپرت را نیز افزود. منهارت همچنین ارتفاع خودرو را 30میلی‌متر کاهش داده است. داخل خودرو می‌توان پوشش چرم و آلکانترا، کف‌پوش‌های سفارشی و عناصر طلایی را دید. بیشترین تغییر آئودی RS Q8؛ در زیر کاپوت رخ داده است. 


جایی که نیروگاه 8 سیلندر 4 لیتری تویین توربو این خودرو قدرت 592 اسبی و گشتاور 800 نیوتون متری نسخه استاندارد را فراموش کرده و هم‌اکنون قدرت 887 اسبی و گشتاور 1080نیوتون‌متری تولید می‌کند. این قدرت زیاد با استفاده از توربوهای بزرگ‌تر و تغییرات پیشرانه به‌دست آمده، منهارت همچنین جعبه‌دنده 8سرعته اتوماتیک را ارتقا داده است. از این پس می‌توان شاهد تردد 10 دستگاه از این هیولای 900‌اسبی در خیابان‌ها بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =