شرکت نفت بهران

برای نخستین‌بار درایران و با گذشت کمتر از یک‌ماه از عرضه روغن‌موتورهای جدید با استاندارد API-SP در جهان،‌ شرکت نفت بهران موفق به‌تولید روغن‌موتور با سطح کیفی جدید شد.

به گزارش «اخبار خودرو​»،برای نخستین‌بار درایران و با گذشت کمتر از یک‌ماه از عرضه روغن‌موتورهای جدید با استاندارد API-SP در جهان،‌ شرکت نفت بهران موفق به‌تولید روغن‌موتور با سطح کیفی جدید شد. به‌گزارش روزنامه «دنیای‌خودرو» ‌استاندارد جدید API که قرار بود چندماه پیش به‌شرکت‌های تولیدکننده روانکار اعطا شود، به‌دلیل همه‌گیری ویروس کرونا بااندکی تاخیر دوهفته قبل به روغن‌سازان بزرگ دنیا تحویل داده شد تا با استناد به‌این استاندارد بتوانند محصولات جدید خود را با سطح کیفی API-SP روی قفسه روغن‌فروشی‌ها ببرند.
 حال اما با وجود گذشت کمتر از یک ماه از این اتفاق جهانی، شرکت نفت بهران نیز اقدام به‌فرموله کردن روغن‌های موتوری با این سطح کیفی در ایران کرده است و به‌زودی محصولات خود را با این استاندارد روز جهانی روانه بازار خواهد کرد. 
مهندس فراهانی، مدیر بازاریابی و فروش شرکت نفت بهران با اعلام این خبر به روزنامه «دنیای‌خودرو» گفت: «جزئیات استاندارد جدید API یا همان موسسه نفت امریکا از یک‌سال‌ونیم گذشته به‌تولیدکنندگان روانکار در دنیا اعلام شده بود و شرکت‌ها نیز از همان زمان شروع به‌فرموله کردن نسل جدید روغن‌موتورها درشرکت‌های خود کردند. در این بین شرکت نفت بهران نیز به‌عنوان شرکت پیشرو در تولید محصولات فناورانه کار تعیین فرمول و ساخت این روغن‌ها را با همکاری ادتیوسازهای بزرگ و صاحب‌نام دنیا آغاز کرد و حال پس از گذشت تنها دو هفته از ورود این نسل از روغن‌های موتوری به‌بازار، این شرکت آمادگی دارد محصولات جدید را برپایه استاندارد ذکرشده تولید و روانه بازار کند.» 
فراهانی با تاکید بر اینکه فرمول روغن‌های مذکور برای چهار گرید آماده شده است و این محصولات پس از نامگذاری معرفی خواهند شد، گفت: «درحال‌حاضر گریدهای 0W16 و 5W16 و 0W20 و 5W30 با سطح کیفیت جدید API SP فرموله شده‌اند و امکان ارائه برای سایر سطوح گرانروی نیز با این سطح کیفی در بهران وجود دارد.» وی همچنین از اعلام آمادگی شرکت نفت بهران برای همکاری با خودروسازان داخلی با هدف تامین روغن‌موتورهایی با این سطح کیفیت نیز خبر داد و گفت: «اگرچه به‌دلیل ممنوعیت واردات خودرو به کشور برخی از این روغن‌موتورها کاربرد چندانی در بازار داخلی ندارند، اما شرکت نفت بهران به‌دلیل پیشتاز بودن در تولید و عرضه محصولات روز جهانی اقدام به‌سرمایه‌گذاری و تولید این دسته از روغن‌موتورها کرده است.  همچنین بهران آماده است تا درصورت تولید خودروهایی با نیاز به‌این سطح از کیفیت روغن‌موتور در کارخانه های خودروسازی داخلی،‌ تمام نیاز این خودروها به روغن‌موتور از خط‌تولید تا واحد خدمات پس از فروش را تامین کند.» به‌گزارش خبرنگار روزنامه «دنیای‌خودرو»،‌ درشرایط فعلی که امکان واردات روغن‌موتورهای با کیفیت خارجی بسیار محدود شده است،‌ حضور شرکت‌های بزرگی همچون نفت بهران درزمینه تحقیق، ‌توسعه و تولید روانکارهای روز دنیا می‌تواند کمک شایسته‌ای به‌مالکان خودروهای گران‌قیمت کند تا فارغ از نگرانی‌های ناشی از تقلبی بودن روغن‌موتورهای وارداتی از محصول با کیفیت و استاندارد داخلی استفاده کنند.


 

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پارسا IR ۰۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
    0 0
    بنده روغن موتور فول سنتتیک با پیمایش 25هزار کیلومتر را دارم که برای پالایشگاه شل آلمان میباشد و تاییدیه خودرو سازان بنز. پورشه. بی ام و. وولکس. رنو را نیز هم دارد و سطح کیفی گرید a و گرانروی snولی چون بازار پر شده از روغن موتورهای اقلبی که اقازادگان که همگی برگ سبز امارات و ترکیه را دارند بازار را احاطه کرده اند و من مانده ام 80هزار لیتر روغن فول سنتتیک 0w30 5w30 10w40 15w40
  • Behro JP ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
    0 0
    درود
  • فرزان IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
    0 0
    بادرود و خسته نباشید به همه دست اندرکاران زحمت کش و پرتلاش ایرانی ، یکی از برندهای تولید داخل که کلا صادر میشه و هرازگاهی در بازار داخلی هم توزیع میشه ، برند lomic هست ، اگر تو فروشگاهی موجود بود استفاده کنید . API SN -APISM -APSL/CF

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =