کد خبر: 229487
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱
پورشه ‌تایکان

این تیونر در جدیدترین پروژه خود سراغ پورشه تایکان‌الکتریکی رفته و با تغییرات ملایم توانست ظاهر اسپرت این خودرو الکتریکی را جذاب‌تر از قبل کند. نخستین تغییر در این خودرو رینگ‌های جدید است. 

 به گزارش «اخبار خودرو»،تک‌آرت ازجمله تیونرهای نام‌آشنا تاکنون سابقه فعالیت در سوپراسپرت‌های شناخته‌شده‌ را در کارنامه خود دارد. این تیونر در جدیدترین پروژه خود سراغ پورشه تایکان‌الکتریکی رفته و با تغییرات ملایم توانست ظاهر اسپرت این خودرو الکتریکی را جذاب‌تر از قبل کند. نخستین تغییر در این خودرو رینگ‌های جدید است. 


این رینگ‌ها که با نام تک‌آرت فرمولا VI شناخته می‌شوند، از نوع فورج‌کاری‌شده بوده که ابعاد ۲۲اینچی و ظاهری نقره‌ای دارند. رینگ‌های جدید ظاهری گیراتر به این خودرو داده‌اند. خصوصا اینکه نمونه مشکی و سفید از رینگ‌های پورشه میشن Eکانسپت چند سال پیش الهام گرفته‌اند. تک‌آرت همچنین فرصت شخصی‌سازی رینگ‌ها را برای خریداران درنظر گرفته که شامل پره‌های چندرنگ یا براق است. این تیونر اطلاعات دقیقی درباره رینگ‌های خود برای تایکان نگفته است اما گفته می‌شود سبک‌وزن هستند. اگرچه این رینگ‌ها فعلا تنها بهبود تایکان به شمار می‌روند اما تک‌آرت می‌گوید تغییرات دیگری را نیز در نظر گرفته است. 


این تیونر می‌گوید بخش مهندسی شرکت درحال کار روی بهبود ظاهر و آیرودینامیک تایکان بوده و قطعات و تریم فیبرکربنی و متریال جذاب‌تر برای کابین را تولید خواهد کرد. تک‌آرت همچنین درحال بررسی امکان بهبود پرفورمنس قوای محرکه تمام‌الکتریکی تایکان است اما تاکنون اطلاعاتی را به‌صورت دقیق و رسمی اعلام نکرده، حال باید دید این شرکت در آینده چه برنامه‌هایی برای بهبود عملکرد این محصول تازه‌وارد الکتریکی پورشه دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =