کانتیننتال

کانتیننتال موفق شد ششمین نسل از سری پریمیوم ‌کانتکت  (PremiumContact™d)  خود را به‌ عنوان برترین گزینه در تست تایرهای تابستانی وب‌سایت انگلیسی Tyre Reviews  معرفی کند.

به گزارش «اخبار خودرو»، این بررسی با تمرکز بر رانندگی روزانه و روی بهترین سایز این تایر یعنی ۲۰۵ به ۵۵ و شعاع ۱۶اینچ انجام شده است. پریمیوم‌کانتکت در این تست توان خود را در شرایط مختلف آب‌وهوایی نشان داده است. 

اما باتوجه به چسبندگی عالی و برخورداری از هندلینگ اسپرت در فضای خشک، این سری؛ از فواصل ترمز کوتاه‌تری بهره می‌برد. بنابراین توسعه‌دهندگان در کانتیننتال تایری را طراحی کرده‌اند که حداکثر ایمنی و اعتماد به ترمزگیری در مراحل طراحی برای آنها لحاظ شده و البته این عملکرد را در هر دو شرایط مرطوب و خشک ارائه می‌دهند. 

درواقع تمرکز اصلی در توسعه تایرهای پریمیوم‌کانتکت، ارائه محصولی است که براساس سری محبوب اسپرت‌کانتکت طراحی شده و می‌تواند عملکرد فوق‌العاده این سری را برای خودروهای متنوع‌تری ارائه کند. تریسی مورتیمر، مدیربازریابی کانتیننتال درباره کسب این جایگاه در بررسی تابستانی Tyre Review ابراز خرسندی کرد و گفت: «این پیروزی نشانگر تعهد کانتیننتال در ارائه انتخابی ایمن برای سفرهاست. 

برای این محصول فرقی نمی‌کند شرایط رانندگی چگونه باشد. نسل ششم سری محصولات پریمیوم‌کانتکت نتایج عالی نسبت به آزمایش سال گذشته به‌دست آورده است و به مصرف‌کننده نشان می‌دهد کانتیننتال لیاقت کسب جایگاه بهترین تولیدکننده را در سخت‌ترین آزمایش‌ها دارد.  

خوشبختانه کانتیننتال، نسل ششم پریمیوم‌کانتکت را برای طیف وسیعی از خودروها از سواری سایزمتوسط گرفته تا شاسی‌بلندها ارائه کرده و این محصول در ابعاد مختلف سایز ۱۵ تا ۲۲ اینچ در دسترس است.» البته به غیر از رسانه بریتانیایی تایر ریویو، پریومیوم‌کانتکت۶؛ در تست رسانه‌های آلمانی معتبر همچون تست ۵۰ تایر تابستانی اتوبیلد در ابعاد ۲۴۵ به ۴۵ و شعاع ۱۸‌اینچ که در ۵ مارس روی ب‌ام‌و سری ۵ انجام شد نیز توانست ثابت کند این تایرها به غیر از ترمزگیری قوی، رفتار متعادل در سرعت بالا دارند و فرمان‌پذیری دقیق و دینامیکی را به‌ارمغان می‌آورند. 

به‌خاطر کاهش خوردگی هم طول عمر بیشتری دارد و هم از لحاظ اقتصادی به‌صرفه است. به غیر از این دو رسانه در تست شماره ششم ماهنامه Auto Zeitung آلمان که در ابعاد ۲۲۵ به ۵۰ و شعاع ۱۷ اینچ انجام شد، پریمیوم‌کانتکت۶ جایگاه نخست را به‌دست آورد. 

 رسانه بعدی؛ مجله Moove آلمان است که بررسی خود را با ابعاد ۲۰۵ به ۵۵ و شعاع ۱۶ انجام داده و این محصول را به‌عنوان برترین تایر تابستانی معرفی کرده است. مجله ACE که مخفف کلوب‌خودرو اروپاست، با همکاری کلوب خودروهای اتریش تایرهای سایز ۲۰۵ به ۵۵ و شعاع ۱۶ اینچ را در نسل جدید اشکودا اکتاویا در ایتالیا تست و درنهایت کانتیننتال را به همراه بریجستون به‌عنوان برترین تایرسازهای تابستانی معرفی کرد.

درنهایت باید به مجله آلمانی Gute Fahrt اشاره کرد که تایرهای سایز ۲۲۵ به ۴۰ و شعاع ۱۸ اسپرت را روی نسل قدیم فولکس‌واگن گلف (نسل ششم) تست و پریمیوم‌کانتکت را در کنار پیرلی به‌عنوان بهترین تایرهای اسپرت روزمره تابستانی معرفی کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =