روغن‌ موتور TITAN Supersyn 5W-40

یکی از محصولات با بالاترین کیفیت و به‌روز شرکت «FUCHS» روغن‌ موتور TITAN Supersyn 5W-40  است که به‌لحاظ ویژگی‌های فرمولاسیون، قابلیت تولید آن درشعبات محدودی از فوکس از جمله مرکز اصلی فوکس در کشور آلمان، شهر مانهایم وجود دارد.

به گزارش «اخبار خودرو»، این محصول تاییدیه خودروسازان بزرگ دنیا همچون مرسدس‌بنز،‌ پورشه، ‌رنو و فولکس‌واگن را نیز دارا بوده و با سطح کیفیت API SN مناسب برای خودروهای با تکنولوژی تولید سال 2011 و پس از آن است.

محصولات موتوری مدرن بنزینی FUCHS علاوه‌بر استانداردهای روز روغن‌موتور در دنیا از تکنولوژی XTL نیز تحت‌عنوان «روانکاری درشرایط حاد دمایی» بهره می‌برد.

این تکنولوژی به‌صورت انحصاری دراختیار فوکس آلمان قرار دارد و قابلیت گردش سریع‌تر و انتقال در کوتاه‌ترین زمان ممکن به‌تمام قطعات موتور، کاهش مصرف سوخت خودرو و کاهش میزان مصرف روغن درشرایط سخت کارکرد موتور را داراست و همچنین دراستارت سریع و کم‌استهلاک شدن موتور خودروهایی با توان حرکتی بالا تاثیر به‌سزایی دارد.

این تکنولوژی و همچنین استفاده از فناوری روز دنیا در تولید محصولات فوکس بی‌شک موجب افزایش طول عمر موتور و قطعات آن می‌شود.

روغن‌موتور TITAN Supersyn 5W-40 به‌صورت 100 درصد وارداتی و تولید و بسته‌بندی‌شده در مانهایم آلمان، هم‌اکنون توسط دفتر فوکس در ایران به‌بازار عرضه می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =