کاسترول

کاسترول به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین برندهای تولید روانکار در سـطح جـهان با گـروه لـیادک (Leadec) که به‌عنوان سرویس‌دهنده به‌صنایع مختلف شناخته می‌شود، همکاری کرده تا سیستم مدیریت روانکارهای صنعتی را در سراسر اروپا ارائه کنند.

به گزارش «اخبار خودرو»، شرکا در این همکاری تجربیات خود در زمینه روانکارها و ارائه خدمات به‌واحدهای تولیدی را در کنار هم می‌گذارند تا به‌مشتریان صنعتی بسته کاملی از خدمات مرتبط با روانکارها شامل مهندسی نوع روانکار مورد نیاز صنایع و برنامه‌ریزی برای مصرف هر نوع از آن‌ها، خدمات استانداردسازی محل کار و هرآنچه به‌استفاده از روانکارها مرتبط است را ارائه کنند. 

درواقع حال که کاسترول توانسته راهکارهای هوشمندسازی کارخانه‌ها یا «smart factory» را برای مدیریت مصرف روانکارها و سیالات پیدا کند، قصد دارد با مشارکت لیادک این راه‌حل‌ها را باتوجه به‌ابعاد هر شرکت در قالب یک نرم‌افزار ارائه کند. این نرم‌افزار امکان نظارت بر شرایط استفاده، انبارداری، تعمیر و نگهداری به‌روش پیش‌بینی‌شده و تجزیه و تحلیل شرایط استفاده از سیالات و روانکارها را ارائه می‌کند. 

با یکپارچه‌سازی خدمات یک رویکرد استاندارد سازی‌ شده با سطح ثابتی در تمام شرکت‌ها با توجه به‌نوع خدمات ارائه خواهد شد. علاوه‌براین، نرم‌افزار مشترک کاسترول و لیادک داده‌های جمع ‌آوری‌ شده را تحلیل می‌کند تا به‌بهبود مستمر فرآیندها کمک کند. همچنین تمام این تحلیل‌ها را به‌روش‌های خاصی ساده‌سازی کرده و برای فرآیندهای پشتیبانی گزارش‌هایی صادر می‌کند که مشتری می‌تواند مسیر خود را برای مدیریت منابع مشخص کرده و تمرکز فکری خود را روی فعالیت‌های مهم تجاری خود معطوف کند. 

درنهایت، هدف این سیستم کاهش هزینه‌های مصرف‌کننده از طریق کاهش حجم مصرف روانکارها، آب و انرژی با مدیریت موثر آن‌ها خواهد بود که سبب کاهش هزینه‌های اجرایی مشتری می‌شود. به‌طور کلی، هر دو شریک به‌مشتری خود کمک می‌کنند تا به‌سطوح بالاتری از مدیریت روانکارها دست پیدا کند.  

مارکوس گلاسر، مدیرعامل گروه لیادک گفت: «صنعت در حال حرکت به‌سمت استفاده از حمل‌ونقل برقی و نسل چهارم سرویس‌های یکپارچه‌سازی‌شده با صنعت است و لیادک و کاسترول با گردآوری بهترین‌های خدمات هر دو شرکت پیشنهادهایی آینده‌گرا در اختیار مشتریان صنعتی خود قرار می‌دهند. باور داریم که ســـــاختارهای بهینه‌سازی خدمات که براساس مدل‌های جدید تجاری نوشته شده‌اند، در تمـــــــام کارخانه‌ها قابلیت اجرایی دارند و در آینده وجود این ساختارها نقش اساسی برای حیات همه شرکت‌ها بــــازی خواهند کرد.» 

آندریاس اوسبار، عضو هیات‌مدیره کاسترول و مدیر فروش روانکارهای صنعتی در اروپا نیز گفت: «باور داریم که با نسل چهارم نرم‌افزار مدیریت روانکارها می‌توانیم به‌بهبود خدمات هوشمند به‌کارخانه‌ها، نظارت هرچه‌بیشتر بر ‌شرایط روانکارها و روش نگهداری پیش‌بینی‌شده کمک کنیم.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =