BASF

گروه شیمیایی BASF که بیشتر به‌عنوان فرموله‌کننده بهترین ادتیوهای دنیا شناخته می‌شود، تلاش بیشتری برای تزریق روغن‌پایه استری در بازار چین خواهد کرد. به‌این ترتیب ظرفیت سایت جینشان d(Jinshan) BASF  دو برابر خواهد شد تا به‌افزایش تقاضا برای روانکارهای با عملکرد سطح بالا در منطقه آسیا و اقیانوسیه پاسخ مناسبی داده شود.

به گزارش «اخبار خودرو»، روغن‌پایه استری ماده‌اولیه مهمی برای تولید روانکارها با عملکرد بالا محسوب می‌شود که توجه زیادی به‌حفظ محیط‌زیست و سلامت خودرو دارد. روند توسعه سایت جینشان BASF برای افزایش دو برابری ظرفیت تولید استرها قرار است تا نیمه دوم سال ۲۰۲۲ به‌پایان برسد.

متیاس لانگ، معاون ارشد مدیریت کسب‌وکار سوخت و روانکارهای BASF درمنطقه آسیا و اقیانوسیه گفت: «افزایش ظرفیت تولید روغن‌پایه سنتزی استری برای مشتریانی‌ که در منطقه آسیا و اقیانوسیه حضور دارند، این اطمینان خاطر را ایجاد خواهد کرد که از لحاظ تامین ماده‌اولیه با کیفیت مشکلی نخواهند داشت. باتوجه به‌سابقه ما در تولید مواداولیه اصلی روانکارها، شرکت BASF قدرت کامل مطرح شدن به‌عنوان یکی از تامین‌کنندگان اصلی و قابل اعتماد در صنعت روانکارها را دارد. هیجان ما از این بابت است که می‌توانیم خیلی بهتر به‌مشتریان خود خدمت‌رسانی کنیم و ما در کنار مشتری رشد می‌کنیم.»‌

البته BASF صرفا در تولید بالاترین سطح از روغن‌پایه فعالیت نمی‌کند و آن‌ها روغن‌پایه معدنی نیز برای ساخت روانکارهای صنعتی ‌عرضه می‌کنند. دفتر مرکزی واحد تجاری BASF در لودویگشافن آلمان قرار دارد. اما این شرکت در سین‌سیناتی و پارک فلورهام ایالات‌متحده نیز دفاتر تجاری تاسیس کرده است.

در آمریکای شمالی شعبه تجاری این شرکت در شهر سائوپائولو قرار دارد و در آسیا دفتر نانجینگ و شانگهای مدیریت بازار روانکارهای BASF را برعهده دارد. البته روند تحقیق و توسعه بیشتر در مرکز تخصصی این مجموعه در لودویگشافن آلمان صورت می‌گیرد. اما این شرکت دفاتر تحقیق و توسعه دیگری نیز در تاریتاون ایالت‌متحده و شانگهای چین تاسیس کرده است.

البته BASF را بیشتر به‌عنوان مهندس فرموله کردن ادتیوهای تخصصی می‌شناسند؛ اما این مجموعه در تولید مواد شوینده شیمیایی، تولید مواد معدنی کائولنی و حتی ارائه راهکارهای کشف و استخراج از معادن نیز تخصص بالایی دارد.

باتوجه به‌گستره بالای محصولات این شرکت شیمیایی شرکت‌های مختلف ایرانی برای اخذ نمایندگی این شرکت در ایران اقدام کرده‌اند. این احتمال وجود دارد که با افزایش ظرفیت تولید روغن‌پایه استری در چین، بلندینگ‌های داخلی نیز برای دسترسی به‌بالاترین سطح از روغن‌پایه به‌سراغ این شرکت بروند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =