دو جایزه برای تایرهای تجاری «هانکوک»

هانکوک درزمینه تولید تایر مخصوص حمل‌ونقل بار در سال ۲۰۲۰ موفق به کسب دو جایزه معتبر شد. باتوجه به محدودیت‌هایی که کووید-19 ایجاد کرده، هر دو مراسم به‌شکل مجازی برگزار و برندگان به صورت آنلاین معرفی شدند. 

به گزارش «اخبار خودرو»، پائول امری، مدیر فروش هانکوک انگلستان این جوایز را از پیش دریافت کرده بود. این جایزه‌ها شامل ارائه سرویس به مشتریان در بخش تجاری است که از سوی کامرشیال‌موتور و همچنین جایزه بهترین توزیع نیز از سوی موتورترانسپورت اهدا شد.

هانکوک؛ اسپانسپر برگزاری هر دو رویداد بود. این مراسم تا پیش از این، هرسال در وکس‌سنتر بیرمنگهام و در نخستین روز اکتبر برگزار می‌شد اما در سال جاری پس از تاخیر ۱۵روزه در برگزاری این رویداد، تصمیم به پخش آنلاین آن گرفته شد.

به غیر از هانکوک شرکت‌های دیگری همچون گروه وانت و کامیونت داونز، شرکت تجاری دنینسون، لیزینگ هگزاگون، تولید اتاق لوتهیان، شرکت استخدام راننده رفلکس و شرکت تجاری والدرن در آن حضور داشتند.

همانطور که گفته شد پائول امری، نماینده هانکوک انگلستان در برگزاری این مراسم بود و توانست جایزه اصلی هر دو رویداد را از آن خود کند.

مراسم جایزه موتورترانسپورت طی ۳۴ سال برگزاری، برای نخستین‌بار در امسال به صورت دیجیتال و رویداد آنلاین اعلام برندگان جایزه این موسسه ۱۷ اکتبر برگزار شد.

پائول امری در مراسم این جایزه نیز افتخار اعلام برندگان نهایی را برعهده داشت و به غیر از هانکوک که جایزه بخش تکنیکال را اخذ کرده بود، آپوئک سیستم، شرکت توزیع بیبی، کمرا ماتیک و تسکو دیگر شرکت‌هایی بودند که جوایز امسال را کسب کردند.

شرکت توزیع بیبی برنده اراده قوی در ارائه قابلیت اطمینان، کارایی و ایمنی شد.

در مورد هر دو جایزه پائول امری مدیر فروش هانکوک در انگلستان گفت: «در سالی که به همه ما ثابت شده بسیار سخت بوده، شناختن افرادی که فراتر از این شرایط اقدام کردند، بسیار با ارزش است. به تمام شرکت‌کنندگان تبریک می‌گویم و امیدوارم سال آینده شرایط تغییر کند و در کنار هم این مراسم را جشن بگیریم. تیم هانکوک مشتاقانه منتظر حضور واقعی افراد در رویدادهای معتبر سال آینده است.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =