شرکت مهندسی و تحقیقات صنایع لاستیک

مدیرعامل شرکت مهندسی و تحقیقات صنایع لاستیک با رأی هیات‌مدیره این شرکت تغییر کرد.

به گزارش «دنیای ‌خودرو» دکتر سعید تقوایی‌ گنجه ‌علی که پیش از این در دو دوره ۱۴ساله و ۳.۵ساله سکان شرکت مهندسی و تحقیقات صنایع لاستیک ایران را برعهده داشت، دیروز با نظر اعضای هـــــیات‌مدیره این شرکت که از مدیران شرکت‌های تایرساز تشکیل شده است، جای خــــود را به مدیرعامل جـــدید داد. 

دکتر ناصر پرهیزکار که به‌عنوان مدیرعامل جدید تنها مرجع علمی و تخصصی صنعت لاستیک کشور برگزیده شده است، درحالی کار خود را در این مجموعه علمی تحقیقاتی  آغاز می‌کند که از مجموع ۹ رأی اعضای هیات‌مدیره ۵ رأی کسب کرده است.

ازسوی دیگر مهندس میترا فرزادنیا، رئیس هیات‌مدیره شرکت لاستیک‌ پارس نیز با اکثریت آرا به عنوان رئیس هیات‌مدیره این شرکت جایگزین دکتر اسکندر ستوده، مدیرعامل صنایع لاستیک یزد در چینش ترکیب اعضای هیات‌مدیره شد. البته دکتر ستوده همچنان به‌عنوان یکی از  اعضای  هیات‌مدیره شرکت مهندسی و تحقیقات صنایع لاستیک حضور دارد.

ارسلان امت‌علی، مدیرعامل شرکت ایران‌یاسا نیز که پیش از این به‌عنوان نایب‌رئیس هیات‌مدیره مشغول به فعالیت بود، جای خود را به مهدی اکبری از شرکت ایران‌تایر داد. 

امت‌علی در این دوره نیز  در ترکیب هیات‌مدیره حضور  دارد. از نکات قابل‌توجه در انتخابات اخیر شرکت مهندسی و تحقیقات صنایع لاستیک حضور نماینده بارز کردستان در بین اعضای هیات‌مدیره است.

باقری به نمایندگی از شرکت بارز  کردستان وامیر  بابایی از بارزکرمان در ترکیب جدید هیات‌مدیره حضور دارند و علاوه‌بر افراد ذکرشده مهندس محمود پرهیزکار؛ مدیرعامل لاستیک دنا، ‌مرتضی قربانی‌گل‌پرور از کویرتایر و علیرضا انصاری از آرتاویل‌تایر نیز در ترکیب هیات‌مدیره حضور دارند. 

شرکت مهندسی و تحقیقات صنایع لاستیک ایران از دپارتمان‌های مختلفی تشکیل شده است و مسئولیت بررسی کیفیت و آزمون تایرهای تولید داخل و حتی محموله های وارداتی را نیز برعهده دارد. 

در این مجموعه که چند سالی است بخش دانشگاهی نیز به آن اضافه شده، نیروهای کارآمد برای فعالیت در صنعت تایر کشور تربیت می شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =