ایران‌خودرو دیزل

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فرماندار اسلامشهر، مدیرعامل ایران‌خودرو و مدیرعامل ایران‌خودرو ‌دیزل برای حل مشکلات کارگران صنعت خودرو به گفت‌وگو نشستند. 

به گزارش «اخبار خودرو»،معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فرماندار اسلامشهر، مدیرعامل ایران‌خودرو و مدیرعامل ایران‌خودرو ‌دیزل برای حل مشکلات کارگران صنعت خودرو به گفت‌وگو نشستند. 
در این نشست که با هدف رفع مشکلات کارگران گروه صنعتی ایران‌خودرو در سالن کنفرانس خاور برگزاری شد، فرشاد مقیمی؛ مدیرعامل ایران‌خودرو، حاتم شاکرمی؛ معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمد زالی؛ مدیرعامل ایران‌خودرو دیزل و مسعود مرسل‌پور؛ فرماندار اسلامشهر حضور داشتند. 
مدیران منابع انسانی، اعضای هیات‌مدیره و نمایندگان کارگران دو شرکت و همچنین مدیرکل کار استان تهران، مدیرکل بازرسی کار، مدیرکل بیمه بیکاری وزارت کار و مدیرکل مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی نیز از دیگر اعضای حاضر در این نشست بودند. 
اهتمام جدی مدیران ارشد دو خودروساز بزرگ کشور برای حل مشکلات و مسائل کارگران از قبیل بازنشستگی، مشاغل سخت و زیان‌آور و... از انگیزه‌های برگزاری این نشست با عالی‌ترین مقامات وزارت کار و سازمات تامین اجتماعی بود. 
پیش از این جلسه، حاتم شاکرمی همراه با مدیران وزارت کار و سازمان تامین اجتماعی از خطوط تولید شرکت ایـــران‌خودرو ‌دیزل بازدید کرده و از نزدیک با کارگران گفت‌وگو کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =