شرکت رادیاتور ایران

شرکت رادیاتور ایران یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان انواع رادیاتور خودروهای سبک و سنگین، بخاری‏ها و مبدل‌های صنعتی در خاورمیانه است

شرکت رادیاتور ایران در سال ۱۳۴۱ بهعنوان اولین واحد صنعتی تولیدکننده رادیاتور در کشور با ظرفیت تولید سالانه ۱۵ تا ۳۰ هزار قطعه رادیاتور خودرو تاسیس شد.این شرکت طی سال‏ها با توسعه و نوآوری همواره بازار خود را حفظ کرده است. در همین راستا، این شرکت در جدیدترین اقدام، طرح بسته‏بندی محصولات خود را تغییر داده است.

شرکت رادیاتور ایران بهمناسبت فرا رسیدن پنجاهوهشتمین سالروز تاسیس، اقدام به رونمایی از «هویت بصری» و طرح جدید بسته‏بندی محصولات خود کرد. با توجه به شرایط کشور، افزایش شمار مبتلایان به بیماری کووید-۱۹ و در راستای رعایت پروتکل‏های بهداشتی این مراسم بهصورت آنلاین و بدون حضور مدعوین برگزار و از طریق وبسایت رسمی شرکت رادیاتور ایران پخش شد.

طراحی نو برای هویت بصری  «رادیاتور ایران»

در پنجاهوهشتمین سالروز تاسیس شرکت رادیاتور ایران، این شرکت اقدام به تغییر در بسته‏بندی و هویت بصری خود کرده است. در همین زمینه علیجاه شهربانویی، مشاور بازاریابی و تبلیغات مدیرعامل شرکت رادیاتور ایران به «دنیای خودرو» گفت: «در طرح بسته‏بندی قبلی شرکت از لحاظ عدم رعایت استانداردها و المان‏های طراحی، نبود یکپارچگی و همچنین از جنبه بصری، نوع رنگ‏های انتخابشده و... ایراداتی وجود داشت. بنابراین طرح جدید بسته‏بندی در دستور کار قرار گرفت. بهعنوانمثال رادیاتور بهعنوان تعدیل‏کننده دمای موتور و کاهش‏دهنده گرما عمل می‏کند ولی رنگ قرمز در جعبه‏های محصولات، تداعی افزایش دما دارد و حس خوبی به خریداران رادیاتور ‏منتقل نمیکند. به همین دلیل در لوگو شرکت رادیاتور ایران گردش مستمر رنگ قرمز (بهعنوان افزایش دما) به رنگ آبی (بهعنوان کاهش دما) دیده میشود. همچنین طراحی قبلی در ویترین‏ها و فروشگاه‏های لوازم یدکی جلوه خوبی نداشت.»

شهربانویی افزود: «سال گذشته هنگامیکه هویت بصری شرکت را از نو طراحی کردیم، بخش مهمی از آن مربوط به بسته‏بندی بود. این بسته‏بندی‏ها  را با کمک طراحان خارج شرکت بهعنوان پیمانکار، همکاران داخل شرکت و همچنین تشکیل یک کارگروه، براساس هویت بصری  و بازخورد نمایندگان و بازار لوازم یدکی و استانداردهای تعریفشده دوباره بازطراحی کردیم. البته اصلاحاتی هم در سایز انجام داده‏ایم که ضمن کاهش مصرف، صرفه‏جویی‏هایی را نیز برای شرکت به ارمغان خواهد آورد.»

وی با بیان اینکه محصولات ما در یک ماه آینده با بسته‏بندی جدید وارد بازار خواهد شد، افزود: «با توجه به آن که تیراژ تولید زیاد است، تا چند روز و درنهایت یکی، دو هفته آینده بسته‏بندی جدید برای محصولات پرفروش آماده خواهد شد و پیش‏بینی می‏کنم در آذرماه این محصولات با بسته‏بندی جدید ارائه شوند.»

حفظ دستاوردهای قدیمی و شروع رویکردهای نوین

در پنجم آبانماه به مناسبت بزرگداشت پنجاهوهشتمین سالروز تاسیس شرکت رادیاتور ایران و درراستای معرفی طرح جدید بسته‏بندی محصولات این شرکت، مهیار فخیمی، مدیر عامل شرکت رادیاتور ایران پیامی را منتشر کرد:

«خداوند منان را شاکرم که با لطف و عنایت خود، شرایطی فراهم آورد تا در پنجم آبانماه ۹۹، به صورت غیرحضوری و به مناسبت پنجاهوهشتمین سالروز تاسیس شرکت رادیاتور ایران، توفیق قدردانی از زحمات همکاران تلاشگر، زحمت‏کش، متعهد و خستگی‏ناپذیر خود را داشته باشم و همچنین جا دارد از اقدامات تمام عزیزانی که از بدو تاسیس شرکت در هر برهه‏ زمانی و به هر نحو، طی این ۵۸سال، در پیشرفت شرکت رادیاتور ایران نقش داشته و این امانت را به جهت توسعه بیشتر و نقش‏آفرینی موثرتر در کشور به ما سپرده‏اند، تشکر نمایم و یاد و خاطره تمام همراهان این مسیر را گرامی بدارم.

شرکت رادیاتور ایران با قدمتی ۵۸ساله، با بنا نهادن خطوط تولید صنعتی، به یقین، موجب تحولی عظیم در تولید انبوه رادیاتور خودرو در کشور شده و همچنین با تولید انواع مبدل‏های صنعتی و رادیاتورهای غیرخودرویی نیز در مسیر رشد و توسعه گام نهاده است.

مدیریت شرکت درصدد است با حفظ و زنده نگهداشتن تمامی دستاوردهای قدیمی، از این طریق، نوید آغاز تغییرات و رویکردهای نوین خود را به تمام سهامداران، نمایندگان فروش و آحاد جامعه اعلام نماید و همگی اطمینان داریم که با تلاش‏ها و کوشش‏های جـــــمعی و بی‏دریغ اعضای هم‏دل، همراه و آینده‏نگر خانواده بزرگ رادیاتور ایران، در کنار هم بیشاز پیش افتخـــــارات ارزشمندی را کسب خواهیم نمود.»

بزرگترین تامین‏ کننده

انواع رادیاتور و مبدل‏های حرارتی

درحالحاضر این شرکت با بیشاز نیمقرن تجربه به پشتوانه متخصصان مجرب طراحی انواع رادیاتور و مبدل‏های حرارتی و دراختیار داشتن آزمایشگاه های مجهز و تجهیزات پیشرفته و با ظرفیت تولید سالانه بیشاز دو میلیون قطعه رادیاتور بهعنوان بزرگترین تامین‏ کننده رادیاتورهای آلومینیومی، مسی- برنجی و شبکههای جایگزین و قطعات جانبی رادیاتور شناخته می‏شود.

تامین‏ کننده بزرگ رادیاتور شرکت‏های خودروساز

شرکت رادیاتورایران یکی از بزرگترین تولیدکنندگان انواع رادیاتور خودروهای سبک و سنگین، بخاری‏ها و مبدلهای صنعتی در خاورمیانه است و بهعنوان بزرگترین تامین‏کننده انواع رادیاتور و قطعات آن برای خودروسازان معتبر کشور ازجمله گروه خودروسازی سایپا، گروه صنعتی ایرانخودرو، گروه بهمن، تراکتورسازی تبریز و... محسوب می‏شود.

تامین بازار لوازم یدکی با بیشاز ۶۰ نمایندگی

این شرکت با در اختیار داشتن بیشاز ۶۰ نمایندگی توزیع و فروش در سراسر کشور در بخش فروش بازار قطعات یدکی نیز حضور فعال دارد و محصولات خود را در بازار از این طریق توزیع میکند. از این نظر شرکت همواره سعی میکند تعادل را در بازار لوازم یدکی برقرار و نیاز مصرف‏ کنندگان را برآورده کند.

صادرات ۲۵درصد تولیدات به ۲۵کشور جهان

شرکت رادیاتور ایران با سابقه‏ای ۳۰ساله در زمینه صادرات انواع رادیاتور خودرو و مبدلهای حرارتی، سالانه تا ۲۵درصد تولیدات خود را به بیشاز ۲۵کشور جهان صادر کرده است که عمده آنها در بازارهای اروپا، کشورهای آسیای میانه، آفریقا و کشورهای حوزه خلیج فارس قرار دارند. در این راستا طی سال‏های ۷۰، ۷۱، ۷۵، ۷۶، ۷۸، ۸۱ و ۹۰ موفق به اخذ عنوان صادرکننده نمونه کشور و در سال ۹۱ موفق بهاخذ عنوان واحد نمونه صادرکننده استانی شد. نخستین محموله صادراتی شرکت به اروپا در سال ۱۳۶۶ ارسال شده است.

گواهینامه‏ های استاندارد شرکت رادیاتور ایران

شرکت رادیاتور ایران در سال ۱۳۷۱ موفق به دریافت نشان استاندارد ملی ایران بهعنوان اولین تولیدکننده ایرانی در صنعت تولید رادیاتور شده است. همچنین این شرکت با بهرهگیری از آزمایشگاه مجهز به عنوان آزمایشگاه همکار سازمان ملی استاندارد و دارنده گواهینامه بینالمللی ۱۷۰۲۵ / ISO/ IEC فعالیت دارد. ضمنا این شرکت بهدلیل توانایی در زمینه طراحی و تولید رادیاتور موفق به دریافت گواهینامه IATF۱۶۹۴۹:۲۰۱۶ و همچنین سیستم HVAC خودرو شده و دارای گواهینامه ‏های ISO۹۰۰۱، ISO ۱۴۰۰۱، ISO ۵۰۰۰۱، ISO ۵۰۰۰۱ نیز است.

مشتری‏ مداری به سبک رادیاتور ایران

یکی از مواردی که شرکت‏های بزرگ همواره بر آن تاکید داشته ‏اند، بحث مشتری مداری و جلب رضایت مشتریان است. شرکت رادیاتور ایران نیز ازجمله شرکت ‏هایی است که همواره در راستای بهبود سطح کیفی محصولات و جلب رضایت مصرف کنندگان تلاش ‏‏های ارزنده ‏ای کرده است. دریافت گواهینامه رعایت حقوق مصرف‏ کنندگان در سال‏های ۸۴، ۸۸ و ۸۹ و دریافت تندیس طلایی از سازمان حمایت مصرف ‏کنندگان در سال‏های ۹۰، ۹۱ و ۹۲ و تندیس نقره‏ ای در سال‏های ۹۳، ۹۴، ۹۵ و ۹۶ نشان‏ دهنده تعهد مستمر شرکت رادیاتور ایران به مصرف ‏کنندگان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =