چمپیون

بـــــــرند روغن‌موتور چمپیون که مقر اصلی آن در شهر کیلنتون ایالت میسوری واقع شده و تولیدکننده محصولات شیمیایی، روانکارهای مختلف، مایع ترمز و البته روغن‌موتور خودرو است، هفته جاری اعلام کرد که ۶۵ساله‌شدنش را جشن می‌گیرد. 

به گزارش «اخبار خودرو»، این برند که در سال ۱۹۵۶ توسط رالف لوئه به‌عنوان مالک لوئه اویل آمریکا تاسیس شده بود، در کشور ایالات‌متحده به‌عنوان متخصص ساخت روانکارهای خاص شناخته می‌شود.

از مهم‌ترین نقاط مهم این فعالیت طی سال‌های اخیر را می‌توان اسپانسرینگ مسابقات اتومبیل‌رانی و برگزاری کمپین‌های مرتبط و خاص با این مسابقات برشمرد.

تنوع محصول این شرکت به‌بیش از ۳۵۰محصول می‌رسد که شامل انواع ادتیو سوخت، روغن‌موتور مخصوص خودروهای خیابانی و مسابقه‌ای، تجاری سنگین، صنعتی، معدنی، کشاورزی و برخی دیگر از بازارهای خاص است.

سایت ۴۵۰ هزار فوت مربعی (معادل ۴۲هزار مترمربعی) این شرکت به‌فاصله ۱۲۰ کیلومتری از شهر کانزاس در ایالت میسوری قرار دارد که شامل ۳۰ مخزن بارگیری و ظرفیت بیش از یک‌میلیون و ۷۰۰ هزار گالون روغن بالک است.

این سایت شامل ۱۰ خط پرکنی و چندین دستگاه ابزار و ماشین‌آلات دیگر برای بسته‌بندی محصولات از جمله دو دستگاه Bekum 406 است که امکان تولید محصولات چمپین را در بسته‌بندی‌های PVC و HDPE فراهم می‌کند و همچنین از دستگاه پرکنی بشکه (Bekum 807D) که از فناوری شش‌لایه برای پر کردن ۵ گالن به‌صورت هم‌زمان برخوردار است، بهره می‌برد.

بسته به‌تنوع محصولات تولیدی، چمپیون ظرفیت تولید ۱۰۰ هزار قوطی از محصولات مختلف را دارد و در بلندینگ این شرکت همچون شرکت نفت‌پارس از فناوری Pigging استفاده شده است که سبب می‌شود هنگام تغییر محصول تولیدشده، ماده قبلی کمترین اتلاف را داشته باشد.

این موضوع باتوجه به‌این‌که چمپیون محصولات شیمیایی مختلفی همچون مایع ترمز، مایع هیدرولیک فرمان و سیستم تعلیق را نیز تولید می‌کند، بسیار حائز اهمیت است. 

محصولات این شرکت موفق به‌کسب استانداردهای مختلفی از جمله API، ILSAC، ACEA، JASO، Dexos جنرال‌موتورز و سایر استانداردهای اختصاصی خودروسازان شده است.

به‌دلیل تنوع زیاد محصول، از این برند به‌عنوان یکی از سودآورترین تولیدکنندگان روانکار و محصولات مرتبط خودرویی در ایالات‌متحده یاد می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =