اتحادیه روانکارسازان آسیا

انجمن کارخانه‌های روانکار آسیا (ALMU) که شرکت‌ های آسیایی تحت‌ نظر این ارگان فعالیت می‌کنند، مصمم است نام جدیدی را در سازمان تنظیم قوانین حسابداری و شرکت‌ها «ACRA» به‌ثبت برساند. 

به گزارش «اخبار خودرو»، قرار است این ارگان تحت‌عنوان اتحادیه صنعت روانکارهای آسیا یا به‌طور مخفف ALIA فعالیت کند و این عنوان جدید نشان‌دهنده افزایش تنوع در اعضای این انجمن صنفی بوده و این ارگان قصد دارد به‌عنوان صدای قابل اعتماد در صنعت گسترده روانکاری در آسیا شناخته شود. 

تان پای کوک «Tan Pai Kok» رئیس هیات‌مدیره انجمن و معاون ارشد عملیات در این انجمن برای منطقه آسیا، اقیانوسیه و خاورمیانه گفت: «سال ۲۰۲۱ توسعه این ارگان در دستور کار ما خواهد بود و طی سه سال گذشته بستری را برای یکصدا شدن صنعت روانکارهای آسیا در نظر گرفته‌ایم. هدف از تغییر نام نیز تاکید بیش‌تر بر ارزش‌های درنظر گرفته‌شده توسط ماست تا از طریق کل زنجیره ارزش، روانکارها را به‌نحو صحیح‌تری تولید کنیم و به‌کسب‌وکارها جان تازه‌ای ببخشیم. البته در نهایت سود بیش‌تری به اعضا اختصاص پیدا خواهد کرد.»

کوک که پیش از این در منطقه آسیا، اقیانوسیه و خاورمیانه توتال جایگاه مدیریت پروژه‌ها را داشته، به نکته‌ای اشاره می‌کند که با توجه بیش‌تر به آن می‌توان به این موضوع پی برد که استراتژی تولیدکنندگان روانکار در دوران پسا کرونا بسیار حرفه‌ای‌تر خواهد بود. 

همچنین برنارد وونگ، مدیرعامل ALIA گفت: «این اتحادیه جامعه‌ای برای کل صنعت روانکارها ایجاد کرده که به‌تمام معنا عملیاتی است. نام جدید ALIA این امکان را فراهم می‌کند تا در سراسر صنعت و زنجیره ارزش روغن‌ها، از تولیدکننده گرفته تا بازاریاب و منتقل‌کننده، ارائه‌کنندگان خدمات تدارکات و توزیع‌کنندگان بتوانیم ارزش‌آفرینی کنیم.» 

به‌طور هم‌زمان می‌توان درنظر داشت که این تغییر نام می‌تواند به‌عنوان نشانه‌ای در چین، آمریکا و اروپا شناخته شود که طی آن همکاری با همتایان گسترش پیدا کرده و خودروسازان بیش‌تری با فعالین این صنعت در آسیا همکاری خواهند داشت.

درواقع ALIA امکان تعامل موثرتر با این شرکا را فراهم می‌کند. به‌عنوان بخشی از این تغییرات ALIA لوگو جدیدی را برای اهداف بازاریابی و برندینگ طراحی کرده و همچنین وب‌سایت جدیدی نیز تاسیس شده است. غیر از این موارد، ساختار سابق ALMU دست‌نخورده باقی مانده و اطلاعات کامل‌تری درباره شیوه همکاری با این اتحادیه نیز منتشر شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

آخرین اخبار