لنت ترمز

معمولا شرکت‌های مطرح جهانی یا با برند خود به برترین شرکت‌های تولیدکننده لنت سفارش می‌دهند یا بهترین محصولات را متناسب با مدل خودرو به مشتریان خود توصیه می‌کنند. در ادامه پنج لنت ترمز برتر سال 2020 را که ازسوی بسیاری از خودروسازان پیشنهاد شده‌اند،  بررسی کنیم.

به گزارش «اخبار خودرو»،لنت‌ترمز یک قطعه بسیار مهم در خودرو است. به‌همین‌دلیل هم شرکت‌های مطرح جهان و هم کارشناسان خبره، بر استفاده از بهترین لنت‌ها با برترین کیفیت‌ها اصرار دارند. معمولا شرکت‌های مطرح جهانی یا با برند خود به برترین شرکت‌های تولیدکننده لنت سفارش می‌دهند یا بهترین محصولات را متناسب با مدل خودرو به مشتریان خود توصیه می‌کنند. در ادامه پنج لنت ترمز برتر سال 2020 را که ازسوی بسیاری از خودروسازان پیشنهاد شده‌اند،  بررسی کنیم.

  ACDelco : بهترین مجموعه پد دیسکی سرامیکی ترمز جلو
این برند یکی از پرفروش‌ترین لنت‌ترمزها در سال 2020 بود. توقف سریع، بدون صدا و لرزش ازجمله ویژگی‌های آن است. کیفیت ساخت بالای این لنت باعث شد گارانتی طولانی‌مدتی برای آن در نظر گرفته شود. درصورتی‌که  این قطعه طی 24ماه پس‌از نصب با مشکل مواجه شود، این شرکت مجموعه جدیدی را به مشتری عرضه خواهد کرد. البته این گارانتی با تعداد کیلومتر نامحدود عرضه می‌شود. مشتریان نیز از این لنت ترمز بیشترین رضایت را داشته‌اند و در سایت فروش آمازون؛ 4.8 از 5 ستاره را کسب کرده است.

   Power Stop: بهترین لنت برای وسایل‌نقلیه سنگین
لنت های ترمز Power Stop برای وسایل نقلیه سنگین مانند کامیون‌ها طراحی شده‌اند. این لنت‌ترمز دارای شکاف‌هایی به منظور کاهش سروصدا و صفحه پشتی با روکش پودر برای جلوگیری از زنگ‌زدگی و خوردگی است.لنت‌ ترمز Power Stop برای نصب همراه‌با گریس و سخت‌افزار ارائه و  با گارانتی سه‌ساله یا 36هزارمایل عرضه می‌شود. این لنت‌ نیز در سایت فروش آمازون نمره 4.7 را از مشتریان گرفته است.

   Power Stop Z26-1053 Extreme: مناسب خودروهای قدرتمند
این محصول نیز از تولیدات یک شرکت بزرگ تولیدکننده لنت بوده و برای خودروهایی با کارایی بالا مناسب است. این لنت‌ترمز مانند برند قبلی باعث ترمز سریع‌تر، بدون صدا و همراه‌با فناوری ضدزنگ و ضدخوردگی عرضه می‌شود. این محصول از گارانتی 3ساله یا 36 هزار مایل برخوردار است. مشتریان در سایت آمازون 4.6ستاره به این محصول داده‌اند. کم‌صدا بودن و نرم کارکردن موضوع مشترکی است که مشتریان این لنت‌ترمز بر آن توافق دارند.
   Bosch BC: دوستدار محیط‌زیست
بوش یک برند عالی از نظر محیط‌زیست است. درحالی‌که در بسیاری از لنت‌تـــــــــرمزها همچنان از مس (که به محیط‌زیست آسیــب می‌رساند) استفاده می‌شود اما در لنت‌ترمز بوش شاهـــــد حذف این ماده هستیم. 
این لنت نیز سروصدا و گرد و غبار کمی تولید می‌کند و به دلیل مقاومت در برابر زنگ‌زدگی و خوردگی عمر طولانی‌تری دارد. این لنت‌ترمزهای سرامیکی 4.5ستاره از مشتریان آمازون را به دست آورده‌اند. مشتریان پیشنهاد کردند این ‎ لنت‌ترمزها با روتورهای QuietCast Bosch هماهنگ شوند تا بهترین عملکرد را داشته باشند. با بهره‌مندی‌از فناوری کاهش نویز در این لنت‌ صدای ترمز شنیده نمی‌شود.

   Wagner: سواری نرم‌تر با قدرت ترمز بیشتر
این مجموعه سرامیکی را به‌ جایگزین مناسبی برای لنت‌ترمز دیسکی در چرخ‌های جلو تبدیل کرده زیرا بهترین عملکرد را دارند. جلوگیری از گرم شدن لنت، افزایش اصطکاک و قدرت ترمز از ویژگی‌های اصلی آن به‌شمار می‌روند و با صدا و لرزش کمتر؛ سواری نرم‌تری ارائه می‌دهد. مشتریان این محصول در آمازون، امتیاز متوسط 4.5 را به این لنت اختصاص داده‌اند. نرم و بی‌صدا بودن ویژگی است که مشتریان در مورد این لنت مطرح کرده‌اند.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =