لیکومولی به‌عنوان یکی از بهترین روانکارسازان و ادتیوسازان آلمانی موفق به‌ثبت رشد فروش ۲۶درصدی در ماه نوامبر و ۳۸درصدی در ماه دسامبر نسبت به‌مدت مشابه در سال گذشته شد.

به گزارش «اخبار خودرو»،لیکومولی به‌عنوان یکی از بهترین روانکارسازان و ادتیوسازان آلمانی موفق به‌ثبت رشد فروش ۲۶درصدی در ماه نوامبر و ۳۸درصدی در ماه دسامبر نسبت به‌مدت مشابه در سال گذشته شد. بازاریابی هدفمند همراه با سرمایه‌گذاری‌های بزرگ این شرکت  سبب شد ‌لیکومولی علاوه‌بر تحمل شرایط کرونایی، بتواند به‌فروش محصولات خود رونق بیش‌تری ببخشد. رکورد ۶۲ میلیون‌یورویی (معادل ۷۶ میلیون‌دلار) در ماه نوامبر تنها یک بار دیگر در تاریخ این شرکت ثبت شده است و از این رقم می‌توان به‌عنوان رکورد جدیدی در تاریخ بهترین روغن‌موتورساز آلمانی یاد کرد. 
البته این درحالی است که رکورد ثبت‌شده در ماه ژانویه حتی قوی‌تر از نوامبر بوده است. براساس گزارش خبری که این شرکت در تاریخ ۲۹ دسامبر منتشر کرده است،‌ ماه‌های فوریه و مارس نیز از جمله ماه‌هایی بودند که در سال کرونایی نسبت به‌ماه‌های مشابه در سال گذشته، رشد فروش داشته‌اند. 
البته لیکومولی ترجیح داده که به‌مشروح فروش در این ماه نپردازد و همچنین از جزئیات فروش جهانی این برند معتبر در ماه‌‌های آوریل تا اکتبر نیز اطلاعاتی در دسترس نیست. در همین گزارش اعلام شده که فروش ماه دسامبر نیز ۳۸ درصد بیش‌تر از مدت‌زمان مشابه در سال ۲۰۱۹ بوده است. لیکومولی تایید کرده که تحت‌تاثیر همه‌گیری جهانی کرونا قرار گرفته و این ویروس از ابتدای ماه مارس روی عملکرد آن تاثیر گذاشته است؛ اما باتوجه به‌درنظر گرفتن استراتژی تدافعی، علاوه‌بر حفظ تعداد کارگران، به‌میزان سرمایه‌‌اش نیز افزوده و درنهایت توانسته نسبت به‌گذشته به‌آمار بهتری دست پیدا کند. در اعلامیه این شرکت آمده است: «هیچ کارمندی اخراج نشد و هیچ برنامه کوتاه‌‌مدتی نیز اجرا نشد و برعکس ۱۰۱ کارمند جدید استخدام کرده‌ایم و کمک دولتی نیز دریافت نکرده‌ایم.» 
این درحالی است که مسئولین این شرکت آلمانی طی این مدت علاوه‌‌بر ضمانت اشتغال با حقوق ثابت، ۱۵۰۰ یورو کمک‌هزینه ویروس کرونا نیز به‌کارمندانشان اختصاص داده‌اند. مجموع تعداد کارمندان لیکومولی آلمان در پایان سال ۲۰۱۹ برابر با ۹۳۳ نفر بود. در ادامه اعلامیه این شرکت آمده است: «هیچ‌کدام از سرمایه‌گذاری‌ها متوقف نشدند و حتی به‌صورت گسترده‌ای افزایش یافتند. به‌عنوان نمونه بودجه بازاریابی دو برابر شده است و این بخش شامل تبلیغات در رادیو، تلویزیون، مجلات، فضای مجازی و در بسیاری از مسابقات ورزشی همچون فرمولاوان یا المپیک زمستانی می‌شود.» ارنست پروست، مدیرعامل لیکومولی در بیانیه مطبوعاتی خود گفت: «ما سال‌های خوب پیش از بحران را پشت‌سر گذاشته‌ایم و خوشبختانه ذخیره‌ای داریم که سبب می‌شود به‌نوعی درمورد آینده خیال آسوده‌ای داشته باشیم.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =