جایزه سال ۲۰۲۰ تایر ایمن به هانکوک

موسسه «Tyresafe» از هانکوک برای افزایش آگاهی نسبت به ‌ایمنی لاستیک طی ۱۲ ماه گذشته قدردانی کرد.

به گزارش «اخبار خودرو»، هانکوک این جایزه را در سال ۲۰۱۹ نیز دریافت کرده بود و طی ۱۲ ماه گذشته هانکوک آمریکا سه کمپین ایمنی لاستیک را در کانال‌های اجتماعی از جمله Facebook و YouTube راه‌اندازی کرد. 

نخستین کمپین را به‌منظور آگاهی رانندگان درمورد حوادث مربوط به‌لاستیک در جاده‌ها طی ماه‌های تابستان راه‌اندازی کرد تا آن‌ها وضعیت لاستیک‌های خودروهای‌شان را قبل از حرکت و رفتن به‌سفرهای تفریحی بررسی کنند. 

کمپین دوم با همکاری یک رسانه تاثیرگذار در شبکه‌های اجتماعی فعال شد و در قالب ویدئو مواردی همچون نحوه نگهداری صحیح از لاستیک برای کنترل بیش‌تر و مصرف سوخت پایین‌تر، انتخاب تایر مناسب برای فصل، اطمینان از فشار مناسب تایر و نحوه بررسی آج را آموزش می‌داد.

کمپین سوم نیز به‌رانندگان مواردی همچون نحوه عملکرد آج لاستیک، تفاوت الگوی لاستیک تابستانی، تمام‌فصلی و زمستانی و همچنین این‌که چرا آن‌ها باید با پیش‌بینی آب‌وهوا در زمستان و شرایط جاده، ایمنی لاستیک خود را در اولویت قرار دهند آموزش می‌داد. 

زو بالدوین، مدیر بازاریابی هانکوک دراین‌باره گفت: «ما به‌خاطر تلاشی که در راستای به‌اشتراک گذاشتن پیام‌های ایمنی لاستیک با میلیون‌ها راننده داشته‌ایم، بسیار خوشحالیم. چراکه این موضوع به‌شدت مورد استقبال قرار گرفت و منجر به‌دریافت این جایزه برای دومین سال شد. هانکوک همچنان به‌تلاش خود برای ‌آگاه ساختن رانندگان از اهمیت نگهداری لاستیک و خطرات مربوط به‌لاستیک‌های معیوب با هدف کاهش حوادث جاده‌ای ادامه می‌دهد.» 

همچنین شعبه انگلستان هانوک نیز در مراسم سالانه تایرهای امن در جورک‌پارک شهر استافوردشر جایزه اصلی این مراسم را دریافت کرد. این جایزه به‌خاطر رعایت نکات ایمنی خاصی به‌هانکوک اهدا شد که طی ۱۲ ماه گذشته توسط اتحادیه تایرسازان انگلستان مورد بررسی و تایید قرار گرفته است. 

یکی از مواردی که سبب شد هانکوک در سال جاری به‌عنوان برگزیده این مراسم انتخاب شود، انتشار نکات ایمنی از طریق فضای مجازی برای مشتریان و عموم مردم توسط این شرکت بوده است. 

استوارت لوایت، مدیر استراتژی ایمنی جاده‌های انگلستان دراین‌باره گفت: «رقابت بین نامزدها درسال جاری بسیار تنگاتنگ بود و امتیازدهی به‌هریک از شرکت‌ها سخت شده بود. درنهایت برای تعیین برنده، مجموع امتیازها را در بخش‌های مختلف بررسی کردیم. هانکوک‌تایر با اجرای کمپین‌های تبلیغاتی مختلف، برای آگاه‌سازی درباره مسائل مهم تلاش کرده و خوشحالیم نتایج این رقابت در تایرسازها انگیزه زیادی را برای اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی بیش‌تر ایجاد کرده است.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =