کد خبر: 233513
تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۷

ایران‌خودرودیزل از نسل جدید کشنده فوتون Auman رونمایی کرد.

به گزارش «اخبار خودرو»،  باتوجه به نیاز ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی به کشنده‌های جدید و لزوم نوسازی ناوگان حمل‌‌ونقل فرسوده و مشکلاتی که واردات کامیون‌های دست‌دوم اروپایی برای مالکان ایجاد می‌کند، شرکت‌های تجاری‌ساز ‌داخلی از ماه‌های گذشته فعالیت خود را افزایش داده‌‌اند تا بتوانند نیاز بازار را تامین کنند. 

ایران‌خودرو دیزل یکی از شرکت‌هایی است که در همین راستا، محصول جدیدی از فوتون را برای تولید در سال آینده به نمایش درآورده است. محصولی که ایران‌‌خودرو دیزل فعالیت بازاریابی آن را آغاز کرده، نسل جدید کامیون کشنده AUMAN فوتون است که از در محوطه واحد فروش این شرکت برای بازدید عمومی آماده است. 

درخصوص برند این کشنده باید گفت شرکت فوتون شریک تجاری شرکت دایملر-کرایسلر، بزرگ‌ترین تولیدکننده خودروهای تجاری جهان است که از فناوری‌های این شرکت در محصولات خود به‌خصوص در طراحی کابین بهره می‌گیرد.

این شرکت همچنین شریک تجاری شرکت آمریکایی کامینز است که بزرگ‌ترین تولیدکننده موتورهای دیزل در جهان محسوب می‌شود.

نسل جدید کامیون فوتون با موتور CUMMIMS ISGe 460 به بازار عرضه می‌شود و حداکثر قدرت موتور 460 اسب‌بخار و حداکثر گشتاور موتور 2300 نیوتون‌متری را با پیشرانه 11824 سی‌سی تولید می‌کند. استاندارد آلایندگی EURO4+DPF+SCR، گیربکس ZF12AMT- اتوماتیک 12 دنده جلو و دو دنده عقب، فرمان ZF8098، سیستم ترمز ABS/ASR/ESP/ ترمز موتوری/ اینتاردر گیربکس (5 مرحله)، ترمز چرخ‌ها جلو و عقب دیسکی، سیستم تعلیق جلو فنر پارابولیک +کمک فنر +میل موج‌گیر، سیستم تعلیق عقب 4عدد بالنی +کمک‌فنر +میل موج‌گیر، سیستم تعلیق کابین 4عدد بالنی، کابین با سقف بلند (دارای بلندترین سقف در بین کشنده‌های چینی موجود بازار ایران)، به سیستم بالابر برقی کابین، ظرفیت سوخت (550+390) 940 لیتر و کشندگی 44 تن بخشی از مشخصات فنی و امکانات این محصول هستند.

در کامیون جدید ایران‌خودرودیزل، امکانات و تجهیزاتی نظیر سیستم کنترل الکترونیکی پایدار (ESP، سیستم هشدار انحراف از مسیر (LDWS) و سیستم ترمز اضطراری هوشمند (AEBS) قابل درخواست است.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • Vahid.soleymani IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
    2 0
    عالی عالی همه چی تموم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =