کد خبر: 233545
تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۱
تعویض پلاک

رییس مرکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا از افزایش ساعات کار این مراکز از روز شنبه 9 اسفند تا پایان سال 99 خبر داد.

به گزارش «اخبار خودرو»،رییس مرکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا از افزایش ساعات کار این مراکز از روز شنبه 9 اسفند تا پایان سال 99 خبر داد.

سرهنگ علی محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به افزایش مراجعات به مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک در روزهای پایانی سال، اظهارکرد: در همین راستا و نیز به منظور جلوگیری از هرگونه تجمع و ازدحام جمعیت، ساعات کار تمامی مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک در سراسر کشور دو ساعت افزایش یافت و بر این اساس از روزشنبه تا چهارشنبه فعالیت این مراکز از ساعت ۷ آغاز شده و تا ساعت ۱۶ ادامه خواهد داشت. در روزهای پنجشنبه نیز فعالیت تمامی مراکز از ساعت ۷ آغاز شده و تا ساعت ۱۴ ادامه دارد.

وی با تاکید بر اینکه شرط مراجعه به تمامی این مراکز دریافت نوبت شماره‌گذاری از سامانه نوبت‌دهی به آدرس nobatdehi.epolice.ir است، گفت: بدیهی است که بدون دریافت نوبت اینترنتی امکان استفاده از خدمات مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک وجود نخواهد داشت.

رییس مرکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا همچنین از مراجعه کنندگان خواست که حتما از همان ساعت و زمان اعلام شده در نوبت خود به مراکز مراجعه کنند، چرا که در غیر اینصورت امکان ارائه خدمات به آنان وجود نخواهد داشت.

محمدی با بیان اینکه نیازی به  آوردن اشخاص ثالث برای نقل و انتقال وسایل نقلیه وجود ندارد، گفت: با توجه به ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی در مراکز شماره گذاری و نظر به محدودیت فضا و ظرفیت سالن های مراکز تعویض پلاک سراسر کشور، گاهاً مشاهده می شود متعاملین وسایل نقلیه با اشخاص ثالث به این مراکز  آمده‌اند که این موضوع باعث عدم رعایت اجرای صحیح فاصله گذاری اجتماعی شده و متعاقباً خطر افزایش شیوع کرونا را در پیش خواهد داشت.

وی در پایان نیز از شهروندان خواست که دریافت خدمات خود را به روزهای پایانی سال موکول نکرده و تا فرصت کافی در اختیار دارند به مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =