کد خبر: 233547
تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۱
مركز تحقيقات سايپا

نایب رئیس اول کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سایپا در شرایط تحریم توانست به خودباوری برسد و طراحی و تولید خودروهای جدید را عملیاتی کند، گفت: با شایسته سالاری که توسط مدیریت سایپا دنبال شد، شاهد پیشرفت و توسعه صنعت خودرو هستیم.

به گزارش «اخبار خودرو»،سید احمد رسولی‌نژاد در بازدید از مرکز تحقیقات سایپا و خط تولید خودروی شاهین اظهارداشت: با توجه به پیشرفت هایی که این خودروساز در کارنامه کاری خود ثبت کرده است قطعا این امکان وجود دارد که با همکاری متخصصان، نخبگان و مهندسان داخلی تیراژ تولید، کیفیت و تنوع خودروهای سایپا ارتقاء پیدا کند.

وی با بیان اینکه ذهنیت ها نسبت به صنعت خودروسازی زیاد مثبت نبود اما بازدید از فعالیت هایی که در مجموعه سایپا صورت می گیرد، دیدگاه ها را تغییر داد، گفت: همین امر کمک خواهد کرد تا در طرح هایی که در مورد اصلاح بازار خودرو در حال تدوین است باتوجه به پتانسیل صنعت خودرو برنامه ریزی ها صورت گیرد.

نایب رئیس اول کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در ادامه خواستار افزایش سطح کیفی خودروهای تولید داخل شد و اظهار داشت: از آنجا که صنعت خودرو در مسیر رشد و تعالی قرار گرفته، ارتقا سطح کیفی به سرعت قابل تحقق است و شرکت های خودروسازی بایستی این مطالبه به حق مردم را با فوریت دنبال کنند.

وی تاکید کرد: یکی از اتفاق های بسیار مطلوبی که توسط سایپا دنبال می شود توجه به برنامه های تحقیقاتی و توسعه‌ای است، این مجموعه، برنامه‌های بلندمدتی برای توسعه محصول دارد که این امر بیانگر تقویت صنعت خودرو است.

رسولی نژاد اظهارداشت: با وجود چالش‌های تحریم و محدودیت های کرونایی، مجموعه سایپا توانسته با شایسته سالاری بر مشکلات فائق شود و به طور قطع با ادامه فرآیند فعلی ضمن پاسخگویی کامل به تعهدات معوق می توان به درخواست های مشتریان بیش از گذشته پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =