کد خبر: 233614
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷
دوگانه سوز

در فاز دوم این طرح خودروهای مسافربر شخصی و تاکسی‌های اینترنتی نیز تنها با پرداخت ۲ میلیون تومان گاز سوز می‌شوند.

به گزارش «اخبار خودرو»،معاون مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: هزینه دوگانه سوز کردن خودرو حدود 10 میلیون تومان است، در گام نخست این طرح خودروهای عمومی و وانت‌های به صورت رایگان تبدیل شدند و در فاز دوم این طرح خودروهای مسافربر شخصی و تاکسی‌های اینترنتی نیز تنها با پرداخت ۲ میلیون تومان گاز سوز می‌شوند.

حمید قاسمی ده‌چشمه در گفت‌وگو با شبکه خبر با اشاره به طرح رایگان تبدیل خودروها ناوگان عمومی به دوگانه سوز اظهار کرد: طرح تبدیل رایگان خودروهای ناوگان عمومی به سوخت سی ان جی از ابتدای سال آغاز شد و از ابتدای هفته خودروهای مسافربر پرمصرف شخصی و تاکسی‌های اینترنت بر اساس تاییدیه وزارت کشور آغاز خواهد شد.

معاون مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با بیان اینکه متقاضیان می‌تواند برای ثبت نام به سایت gcr.niopdc.ir مراجعه کنند، تصریح کرد: سایت پالایش و پخش فراورده‌های نفتی تنها مرجع برای ثبت نام در طرح دوگانه سوز کردن خودرو است.

وی افزود: مسافربران شخصی که در ماه بیش از هزار کیلومتر پیمایش دارند به همراه خودروهای مسافربر بین شهری و سرویس‌های مدارس با تاییدیه وزارت کشور در این مرحله گاز سوز خواهند شد.

قاسمی با بیان در گام اول ۲۰۰ هزار خودرو بر اساس لیست اعلامی وزارت کشور مشمول این طرح خواهند شد، ادامه داد: پس از ثبت نام مالکان خودرو در سایت شرکت ملی پالایش و پخش، دریافت تاییدیه به صورت خودکار از وزارت کشور صورت خواهد گرفت، پس از دریافت تاییدیه روند ثبت نام ادامه خواهد یافت.

معاون مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران عنوان کرد: هزینه دوگانه سوز کردن خودرو حدود ۱۰ میلیون تومان است، در گام نخست این طرح خودروهای عمومی و وانت‌های به صورت رایگان تبدیل شدند و خودروهای مسافربر شخصی و تاکسی‌های اینترنتی نیز تنها با پرداخت ۲ میلیون تومان گاز سوز می‌شوند.

وی افزود: مالکان خودرو براساس زمان ثبت نام در سایت نوبت دهی خواهند شد و فرایند دوگانه سوز کردن خودروها در کمتر از یک روز در کارگاه‌های رسمی صورت می‌گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =