کانتیننتال  

۲۵فوریه برابر با ۷ اسفند معتبرترین تایرساز آلمــانی اعلام کرد برنامه‌ای برای تعویض ۹۴هزار حلقه تایرهای سواری با برند کانتینــــنتال، جنــرال و باروم «Barum» دارد. 

 درواقع محصولات سایت ورنون در ایلینوی که برای عرضه در بازار افترمارکت و تامین نیاز خودروسازان «OE»  فعالیت می‌کند، باید از مشتری پس گرفته شوند. مشکل این تایرها در خالی شدن ناگهانی باد یا جداشدن دیواره تایر از محل اتصال با رینگ است که باعث از بین رفتن کامل آج یا تِرد لاستیک‌ ها می‌شود.

به گزارش «اخبار خودرو»،  کانتیننتال  گزارشی از تصادف یا مجروح شدن فردی به‌خاطر این مشکل فنی دریافت نکرده است اما سازنده باور دارد بی ‌تردید ۲۰۳حلقه از تایرها داراری این مشکل هستند.

کانتیننتال بیان کرد : این فراخوان به درخواست دفتر ملی ایمنی ترافیک آزادراه‌های ایالات‌متحده «NHTSA» اعلام شده است و اطلاعات کامل برای اجرای این فراخوان ۱۵فوریه ۲۰۲۱ در اختیار این سازمان قرار گرفت.

همچنین تایرساز در تعامل با خودروسازان است تا مشتریان آنها را نیز از این مشکل در خودرویی که خریداری کرده‌اند، مطلع کند. مالکان این خودروها در آینده به برنامه فراخوان ایمنی کانتیننتال خواهند پیوست.

مشتریان برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از آنکه آیا تایر خودرو آنها جزو موارد مشکل‌دار است یا خیر یا برای زمان‌بندی تعویض تایر می‌توانند به وب‌سایت کانتیننتال مراجعه کنند.

در این وب‌سایت؛ تایرها براساس برند، سایز، هفته تولید و معیار DOT یا دپارتمان حمل‌ونقل ایالات‌متحده تقسیم‌بندی شده‌اند. البته کانتیننتال لیستی از تایرهایی که جزو این فراخوان قرار می‌گیرند نیز منتشر کرده است.

چند ماه پیش نیسان نیز برای تعویض تایرهای آلیتما فراخوانی صادر کرد. حال به نظر می‌رسد فراخوان کانتیننتال بسیار گسترده‌تر از یک سدان جمع‌وجور بوده و شامل خودروهای سواری بیشتری است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =