کد خبر: 233665
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷
تولید ایران خودرو

گروه صنعتی ایران خودرو در روزهای پایانی سال جهش تولید، با وفاق و همدلی سازندگان زنجیره تامین، در آستانه عبور از رکورد تولید ۵۰۰ هزار دستگاه خودرو و تحقق ۱۰۰ درصدی هدف تولید امسال قرار دارد.

به گزارش «اخبار خودرو»،در نیمه اسفندماه تعداد خودروهای تولیدی بزرگ‌ترین خودروساز کشور، از ۴۸۰ هزار دستگاه فراتر رفته و در آستانه عبور از نیم میلیون دستگاه است.
گروه صنعتی ایران خودرو که در حال حاضر بیش از نیمی از سهم بازار محصولات سواری کشور را در اختیار دارد،‌ موفق شد در سال جهش تولید، اهداف مبتنی بر افزایش تیراژ و عرضه خودرو به بازار را محقق کرده و با افزایش سطح داخلی سازی، گام‌های مستحکمی در مسیر خودکفایی و استقلال در تولید بردارد.
این خودروساز کشور، توانست علاوه بر کم‌اثر کردن تحریم‌های ظالمانه، بر شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا فایق آمده و با ایجاد محیطی امن کاری، رونق را در خطوط تولید حفظ کند.
ایران خودرو در همین شرایط توانست در زمینه توسعه محصولات خود نیز گام‌های موثری برداشته و علاوه بر توسعه و ارتقای پنج محصول فعلی، طراحی و تولید انبوه محصول جدید تارا را با تکیه بر توان مهندسان داخلی و به همت مجموعه سازندگان زنجیره تامین آغاز کند.
ارتقای قوای محرکه،‌ رونمایی موتور سه استوانه و همچنین تولید انبوه گیربکس شش سرعته مطابق با نقشه راه توسعه ایران خودرو از دیگر اقدامات مهم مهندسان و تکنیسین های این خودروساز در مسیر کاهش مصرف سوخت و تحقق بخشی از منویات مقام معظم رهبری در سال جهش تولید بوده است.
ارتقای کیفیت محصولات دستاورد دیگر ایران خودرو در شرایط سخت تحریم بوده، به گونه‌ای که نخستین پنج ستاره ایرانی در سبد محصولات این شرکت جای گرفت.
کاهش ۸۵ درصدی تعهدات معوق نیز،‌ ماحصل افزایش تولید و عرضه به بازار بوده است که تعداد باقی‌مانده از این تعهدات در روزهای پایانی سال به جز دو محصول به صفر خواهد رسید. معوقات دو محصول نیز در ماه‌های ابتدایی سال آینده به روز خواهد شد.
آبی‌پوشان جاده مخصوص، با همت و پشتکار مثال‌زدنی خود، دوشادوش یکدیگر در مسیر توسعه صنعت خودروی کشور گام برمی‌دارند و در تلاشند تا محصولات با نام و نشان ایران خودرو را با بهترین تنوع و کیفیت به دست مشتریان برسانند و رضایت آنان را بیش از گذشته فراهم آورند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =