همایش بزرگ شبکه توزیع و خدمات پس از فروش خانواده بزرگ صباباتری

مسعود رضایی، مدیرگروه تولیدی باتری‌های خودرویی شرکت صباباتری: برای سال آینده در بحث خدمات پس از فروش برنامه‌ریزی کرده‌ایم و آن را وسیع‌تر خواهیم کرد. همچنین هر سال محصولات جدیدی را روانه بازار می‌کنیم و در سال جاری نیز پنج محصول جدید را به‌بازار عرضه کردیم که از تکنولوژی‌های روز دنیا در آن‌ها بهــره گرفته شده است

به گزارش «اخبار خودرو»، همایش بزرگ شبکه توزیع و خدمات پس از فروش خانواده بزرگ صباباتری ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی با حضور ۴۰۰ نماینده به‌صورت برخط ومجازی برگزار شد. تحویل باتری در زمان پیک مصرف و در حداقل زمان ممکن، رونمایی از سامانه‌های جدید گارانتی دیجیتال و عمده‌فروشی اینترنتی از مهم‌ترین مسائل و عناوینی بود که در طول همایش مطرح شد.

ما امروز زنجیره   کامل تولید از معدن تا محصول نهایی را در اختیار داریم

در این مراسم مسعود رضایی، مدیرگروه تولیدی باتری‌های خودرویی شرکت صباباتری گفت: «سازمان ما متعهد به‌ارائه راه‌حل‌های انرژی‌محور است و شاید برخی ندانند که می‌توان محصولات تولیدی ما را در سازمان به بیش از ۱۵۰۰ نوع تقسیم کرد و در این مجموعه عظیم صنعتی نیروگاه‌های بادی، خورشیدی و آب‌شیرین‌کن درکنار باتری‌های سیلد، صنعتی و خودرویی تولید می‌شود.»

وی درادامه درخصوص دیگر تولیدات این شرکت افزود: «ما در کنار تولید ذخیره‌سازهای انرژی الکتریکی، فرآورده‌های متالوژی، سرب، مس، فلزات گران‌بها، مواد نادر و فرآورده‌های نسوز نیز تولید می‌کنیم. همچنین در کشور نخستین و تنها کارخانه تولید باتری‌های لیتیومی را دراختیار داریم.»

مدیرگروه تولیدی باتری‌های خودرویی شرکت صباباتری درخصوص تولید باتری‌های سیلد نیز تصریح کرد: «باتری‌های سیلد شرکت صباباتری با طیف وسیعی از کاربرد و باتری‌های لیتیومی برای خودروها، سیستم‌های مخابراتی و ... تولید و عرضه می‌شوند.»

مسعود رضایی با اشاره به‌فعالیت این شرکت در زنجیره تولید تاکید کرد: «ما تنها شرکتی هستیم که زنجیره تولیدمان از معادن تا عرضه نهایی است. یعنی از معادنی که ابتدای زنجیره تولید است تا تولید کالای نهایی را در اختیار داریم.»

مدیرگروه تولیدی باتری‌های خودرویی شرکت صباباتری با اشاره به‌برنامه‌های این شرکت در سال آینده اظهار کرد: «عرضه حجم وسیعی از محصولات متنوع برای سال آینده در دستور کار شرکت قرار دارد و برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا درزمان کوتاهی سفارشات را تحویل دهیم تا بتوانیم سبب رونق بیش‌تر کسب وکار نمایندگان شویم.»

وی خاطرنشان کرد: «کیفیت مطلوب و توسعه خدمات پس از فروش مناسب در سراسر کشور از برنامه‌های این مجموعه بوده و تلاش کرده‌ایم تا با درنظر گرفتن نیاز مشتریان، رضایت آن‌ها را تا حد ممکن از محصولاتمان فراهم کنیم.»

رضایی درخصوص فرآیند تولید باتری در این شرکت نیز تصریح کرد: «گاهی مشاهده شده است که برخی فروشندگان برای فروش بهتر کالایشان از شیوه‌های نادرست تبلیغات استفاده می‌کنند و درهمین راستا از خارجی بودن صفحات استفاده‌شده در محصولاتشان و درعین حال بازیافتی بودن صفحات استفاده‌شده در محصولات صبا می‌گویند. اما مخاطبان باید بدانند که مواداولیه به‌کار رفته در تولیدات ما، از معدن و درعین حال از طریق بازیافت تامین می‌شود.»

این مدیر شرکت صباباتری تاکید کرد: «البته دراین مورد ما با مشکل خاصی مواجه نیستیم و شرکت‌های بزرگ دنیا نیز سرب‌ مورد نیاز صنعت باتری را از روش بازیافت تامین می‌کنند و آن را به‌خلوص بالا می‌رسانند.»

رضایی تصریح کرد: «اتفاقا همان‌ها که می‌گویند جنس صفحاتشان متفاوت است، درواقع از همان سرب بازیافتی استفاده می‌کنند. با این تفاوت که ما تجهیزات بسیار مناسب و متخصصانی دراختیار داریم که می‌توانند این سرب را با خلوص بالا (۹۹.۹۹۹درصد) بازیافت کنند.» 

مدیرگروه تولیدی باتری‌های خودرویی شرکت صباباتری همچنین افزود: «برای سال آینده در بحث خدمات پس از فروش برنامه‌ریزی کرده‌ایم و آن را وسیع‌تر خواهیم کرد. همچنین هر سال محصولات جدیدی را روانه بازار می‌کنیم و در سال جاری نیز پنج محصول جدید را به‌بازار عرضه کردیم که از تکنولوژی‌های روز دنیا در آن‌ها بهــره گرفته شده است.»  

در ادامه این همایش از سامانه جدید فروش اینترنتی صباباتری (سامانه عمده‌فروشی اینترنتی (پالت فروشی))  نیز رونمایی شد و همچنین از رونمایی از سامانه گارانتی دیجیتالی به‌منظور ردیابی باتری‌ها در سراسر کشور و بحث حذف کارت گارانتی درآینده نزدیک خبر داده شد. صباباتری قصد دارد با راه‌اندازی این سامانه از بروز تخلفات جلوگیری کرده و از چرخه گارانتی از زمان تولید تا اسقاط پشتیبانی کاملی کند.

آماده تولید پک باتری خودروهای برقی هستیم 

در ادامه سیدمجید هدایت، مدیرعامل شرکت «توسعه منابع انرژی توان» با ارائه گزارشی درخصوص فعالیت‌های این شرکت در سال ۹۹ تصریح کرد: «طی سال‌های اخیر درمباحث مربوط به‌اقتصاد و تولید با شرایط جدیدی مواجه بودیم که حالا ویروس منحوس کرونا نیز به‌آن افزوده شده است. با این تفاصیل اداره تولید در وسعت بسیار گسترده در این شرایط کار بسیار مشکلی است. اما ما در این شرایط سخت و حتی از ابتدای سال نیز تولید و عرضه را حتی برای یک روز هم متوقف نکردیم و همچنان با قدرت ادامه خواهیم داد.»

کاهش زمان تحویل سفارشات صباباتری در سال ۱۴۰۰

هدایت تاکید کرد: «در طول سال جاری نوسانات قیمت ارز و در پی آن افزایش قیمت سرب که از اصلی‌ترین مواداولیه برای تولید باتری محسوب می‌شود، از موانع جدی در روند تولید بود.»

مدیرعامل شرکت توسعه منابع انرژی توان از مشکلات امروز بازار و نمایندگان خبر داد و خطاب به‌نمایندگان شرکت صباباتری گفت: «تلاش ما و شما در این بخش سبب شد که چندین‌میلیون مصرف‌کننده امروز از این بابت آرامش خیال داشته باشند و محصول ما به‌یاری شما نمایندگان با قیمت مناسب، فراوانی زیاد و با کیفیت قابل قبول به‌دست مصرف‌کننده برسد.»

وی افزود:‌ «البته در تولید و عرضه قطعات دیگری در کشور با  مشکل مواجه بوده‌ایم. اما به‌یاری خدا درحوزه باتری هیچ‌گونه کمبودی احساس نشده است.»

هدایت همچنین خاطرنشان کرد: «امسال درحوزه کیفی پیشرفت چشمگیری داشتیم و می‌توانم با قاطعیت بگویم که امروز در وضعیت بسیار مطلوبی از لحاظ کیفی قرار داریم و محصول با کیفیت، با قیمت مناسب دراختیار مصرف‌کننده قرار می‌گیرد.»

مدیرعامل صباباتری همچنین بیان کرد: «امروز چندین خط‌تولید جدید در بخش‌های مختلف شرکت راه‌اندازی شده است؛ یعنی نه‌تنها می‌توانیم سبد متنوع و کاملی از محصولات را ارائه کنیم، بلکه می‌توانیم نسخه‌های زیادی از هر محصول را به‌راحتی دراختیار ‌مشتری بگذاریم.»

مدیرعامل شرکت توسعه منابع انرژی توان با اشاره به‌قاچاق گسترده باتری به‌بازارهای ایران در گذشته خاطرنشان کرد: «درگذشته به‌دلیل عدم‌فراوانی، کیفیت نامناسب و نبود خدمات پس از فروش بهتر، شاهد افزایش باتری‌های قاچاق به‌بازار بودیم. اما درحال حاضر شرایط فرق کرده و حالا خارجی‌ها بیم آن را دارند که ما سهم بیش‌تری از بازار آن‌ها را تصاحب کنیم.»

هدایت درخصوص تولید باتری‌های سیلد نیز اظهار کرد: «صباباتری با قدرتی بیش‌تر از سال‌های گذشته ظرفیت تولید خود را افزایش داده و از ۱۸ میلیون آمپر-ساعت به ۱۸۰ میلیون آمپر-ساعت رسانده است.»

وی افزود: «به‌عنوان نخستین و تنها تولیدکننده باتری‌های لیتیومی، ظرفیت تولیدمان را به دوبرابر افزایش خواهیم داد. درنتیجه اگر برنامه‌ای برای کاهش آلودگی هوا در پیش رو باشد، ما مقدمات حمل‌ونقل الکتریکی را فراهم می‌کنیم و برای عرضه پک‌های باتری مخصوص موتورسیکلت‌ها و خودروهای برقی آمادگی خواهیم داشت.»

مدیرعامل شرکت «توسعه منابع انرژی توان»  با اشاره به برنامه‌های این شرکت در سال آینده اظهار کرد: «عرضه حجم وسیعی ازمحصولات متنوع برای سال آینده در برنامه شرکت قرار دارد و در سال ۱۴۰۰ برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا درزمان کوتاهی سفارشات را تحویل دهیم تا باعث رونق بیشتر کسب وکار نمایندگان شود.»

هدایت در رابطه با زیرفروشی باتری در بازار نیز گفت: «اتحادیه‌ای به‌نام اتحادیه توزیع‌کنندگان باتری وجود دارد که وظیفه آن جلوگیری از ارائه محصول با قیمت کم‌تر و بیش‌تر از نرخ رسمی کارخانه است.»

وی بیان کرد: «این‌که گران‌فروشی اتفاق نیفتاده، خبر بسیار خوبی است. اما اگر زیرفروشی اتفاق افتاده ما در جلوگیری و برخورد با آن اقدامات مهمی را در دستور کار قرار داده‌ایم. اگرچه ما مسئول مشکلات و نوسانات بازار نیستیم، اما به‌سهم خود برای کاهش اثرات سوء آن تلاش می‌کنیم و از معدود تولیدکنندگانی هستیم که در پی کاهش بهای ارز، قیمت محصولات خود را نیز کاهش دادیم.»

 در پایان این مراسم از نمایندگان برتر توزیع و خدمات پس از فروش شرکت صباباتری در سال ۹۹ نیز با اهدای تندیس و جوایزی تجلیل به‌عمل آمد.

کاهش زمان تحویل سفارشات صباباتری در سال ۱۴۰۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

آخرین اخبار