دیگنیتی

نخستین طرح فروش دیگنیتی با استقبال باورنکردنی همراه بود؛ به‌گونه‌ای که در کمتر از دو ساعت به‌پایان رسید و هزاران نفر برای ثبت‌نام اینترنتی اقدام کردند و افراد بسیاری موفق به‌ثبت‌نام و عده‌ای نیز به‌دلیل تکمیل ظرفیت راهی مرحله دوم فروش در ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ شدند.

به گزارش «اخبار خودرو»، روز سه‌ شنبه ۲۴ فروردین ساعت ۱۰ صبح ثبت‌ نام دیگنیتی آغاز شد که با استقبال بی‌نظیر مشتریان گروه بهمن مواجه شد. هدف گروه بهمن به‌عنوان یک خودروساز نمونه در ارائه خدمات فروش که در سال گذشته نیز مقام اول خدمات فروش خودروهای تجاری و سواری را کسب کرد، عرضه نامحدود محصولات با کیفیت از طریق نمایندگی‌های مجاز است. اما طبق قانون، فروش به‌صورت آنلاین است و با توجه به‌مشکلاتی همچون کندی اینترنت، پرداخت آنلاین، تعداد زیاد متقاضیان و... در برخی مواقع نارضایتی افراد جا مانده از ثبت‌نام را شاهدیم.

فرآیند ثبت‌ نام دیگنیتی مطابق با قانون به‌صورت اینترنتی و در یک زمان خاص انجام شد و پیرو آن اطلاع‌رسانی‌های مناسبی صورت گرفت تا متقاضیان در جریان زمان ثبت‌نام قرار گیرند. با وجود آن‌که ظرفیت توزیع به‌دلیل مشکلات ناشی از واردات قطعات خودرو دیگنیتی محدود بود، اما هزاران نفر برای ثبت‌نام اینترنتی اقدام کردند. طبیعی است که در این روند، هر کسی که زودتر برای ثبت‌نام اقدام کند، موفق خواهد شد. البته سازوکارهایی برای جلوگیری از سوء‌استفاده‌های احتمالی پیش‌بینی شد. به‌عنوان مثال برای حذف واسطه‌ها و دریافت خودرو توسط مصرف‌کننده واقعی، هر مشتری تنها مجاز به‌خرید یک دستگاه بود.

در نخستین طرح فروش دیگنیتی ۵۷ درصد از تهران، هفت درصد از فارس، شش درصد از اصفهان، هفت درصد از خراسان رضوی و ۱۸ درصد از سایر استان‌ها موفق به‌ثبت‌نام شدند و سرانجام فرآیند ثبت‌نام در ساعت ۱۱:۱۷ دقیقه به‌پایان رسید.

دراین‌باره بهرامی، یکی از ثبت‌نام کنندگان دیگنیتی از استان تهران با اشاره به‌این‌که خود دارای یکی از محصولات گروه بهمن است، گفت: «از نحوه ارائه خدمات فروش و پس از فروش گروه بهمن بسیار راضی هستم و این موضوع سبب شد دوباره محصولات این گروه خودروسازی را انتخاب کنم.»

وی با اشاره به این‌که ظاهر دیگنیتی متمایز از سایر محصولات موجود در بازار است، اظهار کرد: «با وجود ازدحام جمعیت و شلوغی سایت، سرانجام پس از چهل دقیقه تلاش، از طریق تلفن همراه موفق به‌ثبت‌نام رنگ مشکی دیگنیتی شدم.»

قائدی‌نیا، ثبت‌نام‌کننده دیگر از شهرستان نجف‌آباد با عنوان این‌که دیگنیتی خودرویی خاص و زیبا با امکانات بی‌نظیر است، گفت: «درمقایسه با سایر محصولات بازار و قیمت بسیار مناسب دیگنیتی، ترغیب به‌خرید آن شدم.»

وی درخصوص روند ثبت‌نام توضیح داد: «در منزل و با استفاده از اینترنت مناسب از ۱۵ دقیقه قبل از شروع ثبت‌نام آماده بودم و به‌محض ساعت اعلام‌شده برای شروع ثبت‌نام، امکان خرید برای من وجود نداشت و وبسایت باز نبود و با تلاش و باز و بسته کردن چندین‌باره صفحه مرورگر، در ساعت ۱۰:۱۷ دقیقه توانستم ثبت‌نام خود را نهایی کنم.»

امیریان‌، ثبت‌نام‌کننده دیگری از شهرستان فارسان است که ۳۰ سال سن دارد و درپاسخ به‌این ‌سوال که چرا خودرو دیگنیتی را انتخاب کرده است، گفت: «با مراجعه به‌نمایندگی منتخب دیگنیتی در استان چهارمحال‌وبختیاری از نزدیک خودرو را دیده و از کلیه آپشن‌ها و تجهیزات رفاهی آن مطلع بودم. دیگنیتی دارای ظاهر جوان‌پسندی است و با قیمت اعلام‌شده، خودرو کارآمد و مناسبی به‌نظر می‌رسد. همچنین به‌دلیل این‌که خدمات پس از فروش آن توسط گروه بهمن پشتیبانی می‌شود، با این‌که به‌طور عمومی عرضه نشده است اما می‌توان به‌این خودرو اعتماد کرد.»

وی با اشاره به‌این‌که به‌راحتی موفق به‌ثبت‌نام خودرو مورد نظر خود شده، درخصوص نحوه پرداخت وجه گفت: «قبل از ثبت‌نام در تماس با گروه بهمن، از روش و نوع پرداخت مبلغ مطلع شدم و به‌دلیل این‌که احتمال داشت برخی کارت‌های بانکی دارای سقف پرداخت باشند، پیش از آن‌که ثبت‌نام کنم از افزایش سقف پرداخت کارت بانکی خود اطمینان حاصل کردم و به‌همین دلیل هیچ‌قطعی و مشکلی در روند ثبت‌نام و پرداخت وجه برایم ایجاد نشد.»

گفتنی است گروه بهمن از ساعت ۱۰ صبح روز سه‌شنبه ۲۴ فروردین‌ماه، نخستین طرح فروش رسمی دیگنیتی پرایم را با موعد تحویل خردادماه ۱۴۰۰ با قیمت ۷۴۹ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان عرضه کرد و نکته مهم این‌که تعداد قابل توجهی از خریداران از ساعت ۱۰ صبح قصد ورود به‌وبسایت فروش آنلاین محصولات بهمن‌موتور و ثبت‌نام دیگنیتی پرایم را داشتند که بسیاری از افراد موفق به‌ثبت‌نام نشدند و عده‌ای نیز به‌دلیل ازدحام جمعیت، با اعلام تکمیل ظرفیت درهمان ساعات اولیه ثبت‌نام مواجه شدند.

گروه بهمن پیرامون این موضوع در راستای مشتری‌مداری و عرضه خودرو به‌مصرف‌کننده واقعی پس از اتمام ثبت‌نام، از فروش دوباره دیگنیتی در ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ خبر داد.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مجید IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
    2 0
    چرا دروغ میگین ؟؟ اصلا سایتش باز نشد و توی قسمت خرید خودرو هیچ گزینه و انتخابی وجود نداشت یعنی طبق معمول برای خودشون چندتایی ثبت نام کردن تا بعد با سودهای نجومی تو بازار بفروشن
  • حسین IR ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
    0 0
    قرعه کشی میشد عادلانه تر بود و فرصت واریز وجه بزارن همه که مایه دار نیستن ترافیک سایت خیلی بالا بود برای متقاضی های موفق مبارک باشه بخاطر نگاه و یک پله کلاس بالاتر بهمن خودرو ناراحت معطلی پشت سایت نشدم
  • محمد IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
    0 0
    جالب داستان اینجاس که میاند و میگند ما نمیریم بخریم ،موتورش ضعیف و.. بعد اینقدر هجوم میبرند و میخرن که میرد مرحله دوم لا مصیبت اشد من الجهل
  • سیدحسین IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
    1 1
    یک جوری آب وتابش میدید انگار چه تحفه هست با اون قیافه مضخکش. من که خوشم نیومد دیگ
  • مریم IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
    0 0
    از 15 دقیقه قبل از ساعت 10 وارد سایت شدم متاسفانه اصلا صفحه ثبت نام باز نشد و نتونستیم وارد بشیم،
  • محمدرضا رادنور IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
    1 0
    از یک ربع قبل ساعت ۱۰ تو سایت بودم موقعه ای که باز شد تا قسمت نام نویسی رفتم ولی تا ساعت ۱۲ هر ‌کاری کردم همون قسمت موندم دیگه جلوتر نرفت که نرفت
  • IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
    0 0
    کسی نمیخره اینو 750 میلیون مگه ملت پول هارو دزدیدند اصلا پول کجا بود
  • امید IR ۰۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
    0 0
    اینایی که رفتن خریدن به یه چیز یا توجه نکردن یا اصلا تجربه و اطلاعاتشون ندارن این ماشین با گیر بکس سی وی تی هست و سی وی تی به قدری مضخرفه که حاضر میشی نصف بدی بره چرا اگه گیربکس دو کلاچه داشت من خودم اولین خریدار بودم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =