کد خبر: 234775
تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: کروز در  قطعه‌سازی  و داخلی‌سازی قطعات به نتایج قابل‌تحسینی دست پیدا کرده است.

به گزارش «اخبار خودرو»،نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: کروز در قطعه‌سازی و داخلی‌سازی قطعات به نتایج قابل‌تحسینی دست پیدا کرده است. نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با حضور در شرکت کروز از خطوط تولید بازدید کرد و ضمن دیدار با مدیران و کارگران درخصوص مشکلات کنونی و پیش‌روی صنعت و دغدغه‌های صنعتگران به گفت‌وگو پرداخت. الیاس نادران همچنین از خط تولید ACU ایربگ و مرکز تحقیقات و نوآوری گروه قطعه سازی کروز بازدید کرد. نایب‌رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: امروز نه‌تنها توانسته‌ایم درصنعت هسته‌ای به قله‌های دانش دست پیدا کنیم بلکه در صنعت الکترونیک و قطعه‌سازی نیز به نتایج و دستاوردهای قابل‌تقدیری دست یافتیم و کروز در این زمینه نقش تحسین برانگیزی داشته است. وی افزود: اینکه تحریم را به فرصت تبدیل و از ظرفیت‌های داخلی استفاده کنیم و بتوانیم سطح دانش کشور را بالاببریم، می‌تواند بعد از رفع تحریم‌ها و برداشتن موانع داخلی نقش موثر برای به دست آوردن بازار منطقه‌ای ایفا کند. نادران با تاکید بر نقش حمایتی مجلس شورای اسلامی در قالب قانون‌گذاری بیان داشت: با توجه به نامگذاری امسال، مجلس شورای اسلامی نیز از تولیدکنندگان حمایت می‌کند و موانع تولید را با همت سایر دستگاه‌ها و متولیان برطرف خواهیم کرد.
رئیس کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی به حضور پررنگ بانوان در قطعه‌سازی کروز اشاره و تصریح کرد: در قطعه‌سازی شاهد قطعات حساسی هستیم که نیازمند دقت بالایی است از این رو حضور بانوان در این زمینه به‌دلیل داشتن دقت بالا نقش موثری را در تولید قطعات با کیفیت و حساس ایفا می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =