کد خبر: 234798
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۲
دیگنیتی

نخستین‌مرحله فروش خودرو دیگنیتی به‌صورت نقدی در ۲۴ فروردین امسال انجام شد که با استقبال خوب خریداران همراه بود. دور اول عرضه این خودرو که به‌صورت اینترنتی انجام شد، با تحویل به‌مشتریانی که توانستند مدارکشان را تکمیل کنند، به‌اتمام رسید. 

به گزارش «اخبار خودرو»،نخستین‌مرحله فروش خودرو دیگنیتی به‌صورت نقدی در ۲۴ فروردین امسال انجام شد که با استقبال خوب خریداران همراه بود. دور اول عرضه این خودرو که به‌صورت اینترنتی انجام شد، با تحویل به‌مشتریانی که توانستند مدارکشان را تکمیل کنند، به‌اتمام رسید.
دیگنیتی که تنها خودرو suv کوپه عرضه‌شده در کشور است، به‌دلیل ظاهر زیبا و امکانات فوق العاده‌ای که دارد با استقبال زیادی از سوی خریداران مواجه شده است و گروه بهمن ظرف مدت یک ماه، دوباره شرایط فروش این خودرو را اعلام کرده است.
مرحله دوم فروش دیگنیتی 27 اردیبهشت با استقبال بالای مشتریان پایان یافت و آقای چینی‌کار، یکی از ثبت‌نام‌کنندگان مرحله دوم فروش دیگنیتی از استان تهران با اشاره به‌این‌که زمان اختصاص داده‌شده برای ثبت‌نام تا حدی اندک بود، گفت: «از یک ساعت قبل از آغاز فروش اینترنتی این خودرو، آماده شده بودم و با تلاش و استمرار بالاخره موفق شدم یک دستگاه دیگنیتی ثبت‌نام کنم.»
وی ضمن اشاره به‌علاقه‌مندی خود به خودروهای اسپرت بیان کرد: «در داخل کشور خودرو اسپرتی که از طریق یک شرکت معتبر و با خدمات خوب همراه باشد، بسیار کم است. بنابراین با معرفی یکی از دوستان، با خودرو دیگنیتی آشنا شدم. همچنین گروه بهمن را به‌خاطر خدمات پس از فروش مطمئن آن انتخاب کردم. در صحبت با آقای هدایتی (یکی دیگر از ثبت‌نام‌کنندگان مرحله دوم دیگنیتی از شهرستان ابرکوه) او به‌نحوه آشنایی‌اش با این محصول اشاره کرد و گفت: «از طریق یکی از نمایندگی‌ها و مراجعه و بازدید حضوری، با این محصول آشنا شدم و بعد تصمیم به‌ثبت‌نام گرفتم .»
وی که از مشتریان سابق گروه بهمن محسوب می‌شود و در گذشته وانت کارا داشته است، در ادامه گفت: «از طریق کافی‌نت در مرحله دوم فروش دیگنیتی شرکت کردم که هفت دقیقه بعد از آغاز فروش اینترنتی، موفق به‌ثبت‌نام شدم. » خانم راسخ از کازرون که توانسته در پنج دقیقه ابتدایی از شروع مرحله دوم فروش دیگنیتی ثبت‌نام کند نیز دراین‌باره گفت که به‌راحتی توانسته ثبت‌نام را انجام دهد و از قبل نیز از طریق وبسایت بهمن با این محصول آشنا شده و در جریان شرایط فروش آن قرار گرفته است.
وی همچنین به‌امکانات مناسب و متنوع این خودرو و توضیحات و معرفی کامل دیگنیتی در وب‌سایت بهمن اشاره کرد و معتقد بود که این عوامل در انتخاب این محصول توسط او تاثیر گذار بوده است. آقای شیخی از برازجان بوشهر که بار اول در فروش اینترنتی دیگنیتی شرکت کرده است نیز روند ثبت‌نام اینترنتی این خودرو را مناسب دانست و گفت: «به‌راحتی توانستم در فروش اینترنتی شرکت کنم و در همان دقایق اولیه، موفق به‌ثبت‌نام شدم. »
وی همچنین به‌نحوه آشنایی خود با دیگنیتی از طریق صفحه اینستاگرام یکی از نمایندگی‌های گروه بهمن در شیراز اشاره کرد و گفت: «اطلاع‌رسانی و توضیحات کامل درخصوص خودرو دیگنیتی در شبکه مجازی سبب شد به‌این محصول علاقه‌مند شوم. همچنین قیمت و ظاهر اسپرت این خودرو در انتخاب آن بسیار موثر بود.» گفتنی است دیگنیتی نخستین خودرو SUV کوپه عرضه‌شده در داخل کشور است و در فاز نخست تولید، 20 درصد آن داخلی‌سازی شده است. دیگنیتی از به‌روزترین فناوری ساخت خودرو بهره می‌برد و امکانات و ویژگی‌های فنی و ظاهری‌ این خودرو در کنار قیمت بسیار مناسب، آن را از سایر محصولات هم‌رده، متمایز کرده است. همچنین ظاهر زیبا و مشتری‌پسند، قوای محرکه ارتقایافته و امکانات و تجهیزات فنی، ایمنی و رفاهی دیگنیتی، رانندگی مطمئن و راحتی را برای مالک آن تضمین می‌کند .

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
    1 0
    چرادروغ مینویسید اصلا هم راحت نبود ونتوانستیم انجام بدهیم ضمن اینکه نمایندگیهای بهمن خودرواز روزقبل ده میلیون میگرفتندوثبت نام میکردن
  • فریبرز عزیزی IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
    1 0
    بنظر من همش دروغه، تماما رانت بوده، سایت تا ۱۵ دقیقه بسته بود و بعد هم گفتن ظرفیت تکمیل شد، البته تلفنی هم پیام دادم، متاسفانه بهمن خودرو هم وارد بازی سایر خودرو سازان شده ۰۹۱۲۲۸۴۸۸۰۶
  • مهدی قربی IR ۰۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
    0 0
    خدایی همچین نوشته قیمت مناسب که آدم فکر میکنه اینجا همه درآمدای مردم دیگر کشور هارو دارن؟!!حالت خوبه دادا؟!!مثل اینکه.....
  • IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
    0 0
    سلام کاش منهم پول داشتم و میتونستم مثل شما عزیزان ثبت نام کنم و صاحب این خودرو زیبا بشم
  • ایرانی IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
    0 0
    خودروی لوکس........؟!خخخخخخخ

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =