اکسان‌موبیل

سه محصول جدید موبیل‌وان با نام‌های C20، C30 و C40 که به‌صورت مشترک با کمپانی پورشه طراحی و تولید شده‌اند، دستاورد قابل‌توجهی در نوآوری هستند که لذت تجربه رانندگی فوق‌العاده صاحبان پورشه در چین را با یک محصول کامل‌ روغن‌موتور افزایش می‌دهند.

به گزارش «اخبار خودرو»،سه محصول جدید موبیل‌وان با نام‌های C20، C30 و C40 که به‌صورت مشترک با کمپانی پورشه طراحی و تولید شده‌اند، دستاورد قابل‌توجهی در نوآوری هستند که لذت تجربه رانندگی فوق‌العاده صاحبان پورشه در چین را با یک محصول کامل‌ روغن‌موتور افزایش می‌دهند. این تولیدات جدید که در راستای محصولات با کیفیت عالی موبیل وان تولید شده‌اند، با اتخاذ فرمول فناوری کم‌خاکستر، باعث افزایش طول عمر دستگاه فیلتر ذرات در سیستم اگزوز می‌شوند.
این محصولات جدید مطابق با سیاست‌های مقابله با انتشار ذرات مضر در چین (استانداردهای China VI vehicle emission) طراحی شده‌اند که مناسب موتورهای پورشه در چین هستند. این محصولات با برند تجاری مشترک در بیش‌از 100 مرکز پورشه در سراسر چین به فروش می‌رسند. یکی از ویژگی‌های اصلی خدمات پس از فروش پورشه، استفاده از قطعات اصلی مطابق با استانداردهای یکسان جهانی پورشه است، تا اطمینان حاصل شود استانداردهای سختگیرانه موتور پورشه به منظور دستیابی به بالاترین عملکرد پوشش داده می‌شود.
مشارکت و همکاری این دو برند تجاری معتبر در جهان بیش از 20 سال قدمت دارد. از سال 1996، هنگامی که این رابطه آغاز شد، پورشه و ExxonMobil متعهد شده‌اند از طریق تحقیق و توسعه با کمک فناوری پیشرفته، اقدام به تولید محصولات فوق‌العاده روغن موتور کرده و از این طریق تجربه‌های رانندگی استثنایی را برای مشتریان و علاقه‌مندان پورشه در سراسر جهان ایجاد کنند. همچنین ExxonMobil به‌عنوان شریک رسمی پورشه، اسپانسر اصلی رویدادهای مهمی چون Porsche Supercup و Carrera Cup که در سراسر جهان برگزار می‌شود، است.
از دیگر همکاری‌های مشترک و ویژه موبیل‌وان با کمپانی پورشه، تولید روغن‌موتور خاص با استفاده از فناوری ضدسایش است که عملکردی فراتر از روغن‌موتورهای معمولی را ارائه می‌دهد و به‌عملکرد قوی خودروهای مسابقه‌ای پورشه کمک می‌کند. این همکاری به احتمال زیاد در آینده هم ادامه خواهد داشت، باتوجه به استقبال بازار چین از خودروهای تمام‌برقی همچون تایکان و ماکان تمام‌برقی، به احتمال زیاد روند این همکاری به سمت تامین روانکار اختصاصی برای خودروهای برقی برود.
این درحالی است که از لحاظ خدمات در حال حاضر شرکت تسلا بهترین روانکارها را برای خودروهای برقی موجود در چین ارائه می‌دهد. اما افزایش ابعاد همکاری بین موبیل‌وان و پورشه باعث خواهد شد دو شرکت به سمت تولید روانکارهای تخصصی‌تر بروند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =